wkcawin Geplaatst op 27-07-2003, 14:44
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoihoi, ik woon in Amsterdam en zou graag mijn vriendinnenkring willen uitbreiden. Als daar een relatie uit groeit is dat leuk, maar het is niet het eerste waar ik naar op zoek ben. ik ben 43 en merk, nu ik wat ''ouder'' wordt, dat het lastig is om nieuwe vrouwen te leren kennen. Samen met mijn vriendinnen draaien we steeds rond in hetzelfde ''circuit''. Ik houd van duiken, natuur, terrasje, reizen, lekker eten en nog veel meer. Nou, ik hoor het wel! groetjes, willie

meld dit bericht aan een moderator

Tenna Geplaatst op 30-07-2003, 11:22
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi Willie,

Ik ben ook 43 en sinds een goed half jaar alleen. Recentelijk erg verliefd geworden op een collega van 21jr. Het leeftijdsverschil laat echter geen relaxte relatie toe. Ik ben toe aan het ontmoeten van lesbische vrouwen van mijn eigen leeftijd omdat ik A het wereldje wil leren kennen en B daar misschien een goede vriendin aan over hou. Ben niet zo heel erg thuis in chatten en mailen en vind het ook best een grote stap. Maar zie hier, heb ik toch een mailtje getypt.

Groetjes van Tenna.  

ellen Geplaatst op 04-08-2003, 15:16
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 27-07-2003, 14:44 wkcawin schreef:

hoihoi, ik woon in Amsterdam en zou graag mijn vriendinnenkring willen uitbreiden. Als daar een relatie uit groeit is dat leuk, maar het is niet het eerste waar ik naar op zoek ben. ik ben 43 en merk, nu ik wat ''ouder'' wordt, dat het lastig is om nieuwe vrouwen te leren kennen. Samen met mijn vriendinnen draaien we steeds rond in hetzelfde ''circuit''. Ik houd van duiken, natuur, terrasje, reizen, lekker eten en nog veel meer. Nou, ik hoor het wel! groetjes, willie

Hoi Willie en Tenna,

Ik ben Ellen, woon in het midden van het land en ben 37 jaar. Ik heb bijna alleen maar hetero vrienden en wil graag in contact komen met lesbische vrouwen. Weet al en tijdje dat ik op  vrouwen val, maar heb hier nog weinig mee gedaan.
Ik hou van wandelen, fietsen, terassen, film etc.
Hoop op een reactie.

groetjes,
Ellen

wkcawin Geplaatst op 06-08-2003, 15:52
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi Tenna,

leuk dat je reageert! ik kan me voorstellen dat zo'n enorm leeftijdsverschil inderdaad niet makkelijk is. In welke stad woon je eigenlijk? ik zie dat er nog een vrouw heeft gereageerd, misschien is het een leuk idee om met ons drieen een afspraak te maken om nader kennis te maken (en eventueel te gaan stappen in het 'circuit'. Als je wilt terugmailen, wil je dan direct mijn e-mailadres gebruiken en niet via deze site, via de eigen email gaat het allemaal toch wat sneller en kunnen we ook wat meer persoonlijke zaken uitwisselen. mijn email-adres is wkcawin@hetnet.nl
tot horens, groetjes, willie

Op 30-07-2003, 11:22 Tenna schreef:

Hoi Willie,

Ik ben ook 43 en sinds een goed half jaar alleen. Recentelijk erg verliefd geworden op een collega van 21jr. Het leeftijdsverschil laat echter geen relaxte relatie toe. Ik ben toe aan het ontmoeten van lesbische vrouwen van mijn eigen leeftijd omdat ik A het wereldje wil leren kennen en B daar misschien een goede vriendin aan over hou. Ben niet zo heel erg thuis in chatten en mailen en vind het ook best een grote stap. Maar zie hier, heb ik toch een mailtje getypt.

Groetjes van Tenna.  

wkcawin Geplaatst op 06-08-2003, 15:55
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi ellen,

fijn dat je hebt gereageerd! zoals je al zag heeft er nog een vrouw gereageerd, misschien is het leuk om samen een afspraak te maken om elkaar te leren kennen, we kunnen dan ook gaan stappen in het circuit. in welke stad woon je eigenlijk? mijn prive-email is wkcawin@hetnet.nl, zou je je reactie daar meteen naartoe willen sturen, dat gaat toch wat sneller dan telkens kijken op deze site! ik zou het leuk vinden weer wat van je te horen! groetjes, willie

Op 04-08-2003, 15:16 ellen schreef:

[...]