|
|
|
|
|
|
|
John-33-079
|
Geplaatst op 28-07-2003, 22:48 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Ria.
Ik zoek jou. Een rubenstype, 37 jaar. Dat zoek ik.
En wie ben ik? Ik ben John, 33jaar, 1m68 en 63kg, ik kom uit Zoetermeer, heb een auto en kan zo naar je toekomen. Ik ben sportief, heb een relaxte baan (kan spannender, maar is wel vast). Ik ben ongebonden. Verder een goede algemene ontwikkeling en heb een aantal hobbies.
Mijn eerste echte vriendinnetje was ook een rubensmeisje. En hoewel vrouwen met zogenaamd normaal postuur ook wel knap zijn, zweer ik toch echt bij een rubenstype. Ria, heb je interesse: laat het me weten!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Cock45
|
Geplaatst op 03-08-2003, 22:37 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-07-2003, 21:43 rwijk schreef:
amsterdam en omstreken. rubenstype, 37 jaar, gescheiden maar levenslustig is op zoek naar gezellige openminded man tot 45 jaar voor erotisch contact/latrelatie. uiterlijk is niet het belangrijkste, eerlijkheid wel. aarzel niet en laat wat horen. ria
|
Hoi Ria Ik ben een zeer levenslustige man van 44j die weet wat je zoal tekort komt. Ben in voor een erotisch contact of een relatie en zou zeggen reageer even :-* gr Cock
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
streetflower
|
Geplaatst op 07-09-2003, 14:19 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Rubenstypje,
Hier een reactie van Streetflower (omg. Haarlem, Amsterdam). Ik ben 32, donkerhaar, blauwe ogen, 1.78 lang, 78 kg, normaal mannelijk postuur (doe wel een beetje aan fitness)en zie er niet onaantrekkelijk uit. Mijn hobbys zijn o.a. muziek, motorrijden, sporten en erotiek. Ik ben een over het algemeen een rustig persoon (in mijn werk) maar daar buiten (vrije tijd) kan ik wel prettig gestoord zijn. Ik heb het, al zeg ik het zelf, lekker voor mekaar en dus geen reden tot klagen in het dagelijks leven. Tevens een leuke afwisselende baan met veel zelfstandigheid en verantwoording. Ik houd van gezelligheid (Bruin cafe, Bios, strand enz.) maar kan ook op z'n tijd lekker ongegeneerd op de bank hangen en een dvd kijken. Ik ben een "no nonsens" en ruimdenkend type en heb een hekel aan kouwe kak. Mischien is dit typisch Noord-Hollands. LIVE AND LET LIVE. Ik ben op zoek naar een leuke (sex/lat)relatie met een leuke kanjer van een vrouw . Deze vrouw weet wat ze wilt,is een tikkeltje eigenwijs en schuwt de grote boze buitenwereld niet. Daarnaast wil ik veelzijdigheid, spontaniteit, passie & hartstocht kunnen delen. Waarbij eerlijkheid, wederzijdsvertrouwen en elkaar los kunnen laten belangrijke aspecten zijn. Mocht dit verhaaltje jouw aanstaan ? Reageer dan en als het dan na mail/chatcontact eventueel van afspreken mag komen eerst een date en dan zien we wel verder. Dit alles vanuit een serieuze benadering. Zoals ik al zei ben ik ruimdenkend en iedereen moet gewoon doen wat hij wil doen.
Groetjes Streetflower
|
|
|
|
|
|
|
|
|
remi
|
Geplaatst op 31-10-2003, 18:10 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-07-2003, 21:43 rwijk schreef:
amsterdam en omstreken. rubenstype, 37 jaar, gescheiden maar levenslustig is op zoek naar gezellige openminded man tot 45 jaar voor erotisch contact/latrelatie. uiterlijk is niet het belangrijkste, eerlijkheid wel. aarzel niet en laat wat horen. ria
|
HOI
DAG DAME IK BEN EEN LEUKE GEZELLIGE MAN VAN 37 JAAR , BEN 170M LANG 75KG. IK KOM OOK UIT DE BUURT VAN AMSTERDAM EN WERK IN AMSTERDAM ALS ARCHITEC. BEN OPZOEK NAAR VRIENDSCHAP BEN WEL MOBIEL, GRAAG WACHTIK OP JE ANTWOORD.
GROETJE REMI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hitam
|
Geplaatst op 24-01-2005, 12:08 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ha opwindend sexmaatje,
Ik ben Rudy, 25 jaar en kom uit de omgeving van Amersfoort. Ik steek 180 cm boven de grond uit, weeg 76 kilo en ben volgens mijn omgeving een knappe verschijning. Ik ben via deze weg op zoek naar een spannende ontmoeting met een leuke opwindende vrouw die net als ik op zoek is naar eerlijke ongeremde sex waarin alles kan en niets hoeft.IK vind het verschrikkelijk geil om samen elkaars geilste dromen en stoutste fantasieen te verwezenlijken en samen de grensen van onze lust en verlangens te verkennen.IK vind het laten genieten van de ander minstens zo belangrijk als mijn eigen genot.De aanblik van een opwindende vrouw die door mijn mond,lippen,tong, vingers,lul,eventuele speeltjes en onverdeelde aandacht tot het uiterste word geprikkeld maakt mij geil, zeker als de ander haar geheimpjes met mij deelt en vertelt hoe zij het nog geiler vind.Ik geniet daar net zo van dan als ik zelf het middelpunt ben van de verwennerij,al mag dat ook niet ontbreken natuurlijk.Van dierlijke ongeremde passie , het uitproberen van geile en soms extreme positie's en spelletjes, sex op spannende plaatsen, elkaar fotograferen, tot tedere liefkozende knuffelsessies, enz. Met de juiste bedgenote ben ik overal voor in,sta ik open voor nieuwe ervaringen en kan onvermoeibaar zijn in bed. Als jij die opwindende spannende vrouw bent die houd van eerlijke ongeremde sex, mail mij dan. rudy.dekieviet@gmail.com Ik vind jouw spontaniteit, eerlijkheid, open ongecompliceerde karakter en ondeugende persoontje veel belangerijker dan je uiterlijk.Ik kan niet wachten je te ontmoeten en ben heel erg nieuwsgierig naar wij je bent......
Liefs Rudy
|
|
|
|
|
|