|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
camwil
|
Geplaatst op 17-12-2008, 11:57 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo, Ik weet niet of je ook vriendschap kan aanknopen met een wat oudere man. Zelf zoek ik jongere partner voor etentje, sport, sauna, vakantie… Vriendschap primeert maar seks sluit ik niet uit. Ik woon in Jabbeke. Verdere gegevens na positief wederberichtje. Vriendelijke groetjes,
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 06-01 11:24.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
exobelt
|
Geplaatst op 06-02-2009, 16:23 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi,
Ben ik te laat of kan ik nog er ergens tussen ? Woon in W-Vl, maar opgegroeid aan de andere kant v/d oceaan. k'Heb een zeer open geest, ben eerlijk en een flapuit die ook zeer direct is. k'Heb niet de Belgische mentaliteit en heb ook al een zeer gelukkige samenleving achter de rug van meer dan 17 jaar.
Indien interesse, stuur me dan eens een berichtje naar mijn email Misschien kunnen misschien voor het eerste contact eens afspreken op een ijsbaan?
Alvast een dikke knuffel Exobelt
Dit bericht is gewijzigd op 06-02 16:23.
|
|
|
|
Lachende, optimistische rood harige gezocht. |
|
|
keeshetbeest
|
Geplaatst op 06-02-2009, 19:32 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
27. Een hele leeftijd. Als je denkt dat je niet meer aantrekkelijk bent, heb je het mooi mis. Als mannen ouder worden, zoeken ze toch vrouwen van ongeveer dezelfde leeftijd. Ik ben 50, wil best met jou een tijdje "rollebollen" maar dat lost niets op. Ik bedoel dit alles niet beledigend, wil alleen maar helpen. Ben niet altijd online, maar als ik een berichtje van jou zie, zal ik direct antwoorden.
|
|
|
|
Verzin er maar wat bij |
|
|
|