|
Missteria
|
Geplaatst op 01-12-2008, 12:12 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ik ben op zoek naar een eerlijke, onderdanige man. In eerste instantie voor mailcontact, later misschien meer.
Als je denkt dat ik je Miss kan zijn, reageer dan met antwoorden op de volgende vragen:
1) Je Leeftijd? 2) Waarom ben jij degene die ik zoek?
IK bepaal wanneer je meer over mij te weten mag komen, voorlopig ben ik nog een compleet mysterie voor jou. Als dank je voor je reactie mag je mij, je Miss, ook 1 vraagje stellen in je mail waar ik eerlijk zal op antwoorden.
Tot later?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
You can call me Miss |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
underyourboots
|
Geplaatst op 02-12-2008, 19:14 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
slaaf b laat zich aan de voeten van de Meesteres vallen en kijkt nederig naar de grond en zegt:
vergeef mij Meesteres dat ik zo dom en arrogant was om niet op Uw vraag te antwoorden.
1) ik ben een nederige slaaf van 33 uit Limburg (B) 2) ik ben er in functie van Godinnen die mijn nederige diensten opeisen, en gebruiken ter Hen Goeddunken. U, als Godin, gebruikt mij zoals U dat wenst en ik zal ondergaan zoals U beslist. ik ben er rotsvast van overtuigd dat mannen enkel als slaven op de wereld gezet zijn om het de Godinnen zo aangenaam mogelijk te maken. ik vraag enkel nederig en dankbaar als ik voor beloning Uw Goddelijke laarzen mag vereren, evenals de grond waarop U loopt.
slaafse groetjes...
slaaf b
|
|
|
|
vrouwen zijn superieur - mannen zijn maar nederige dienaars |
|
|
|
|
|
|
underyourboots
|
Geplaatst op 03-12-2008, 19:23 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
sorry Miss, het is misschien mijn zaak niet maar ik zou graag reageren op timmy...
Timmy, je zo gedragen en dat tegen een Miss, je zou door de grond moeten zakken van schaamte!!! Veel onderdanigheid zal er bij jou wel niet inzitten aan de reactie te beoordelen!!!
sorry Miss, het was sterker dan mezelf,
als ik buiten het boekje ben gegaan zal ik de eventuele straf nederig ondergaan
slaaf b
|
|
|
|
vrouwen zijn superieur - mannen zijn maar nederige dienaars |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimx
|
Geplaatst op 04-01-2009, 18:06 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
je zoekertje dateert al van een maand geleden en je zal allicht veel reacties gekregen hebben dus zijn m'n kansen waarschijnlijk heel gering, maar toch...
Ik ben 25 m uit Oost-Vlaanderen en wat ik te bieden heb is onvoorwaardelijke gehoorzaamheid en aanbidding. Ik streef ernaar om mijn eigen wil volledig uit te schakelen en slechts te bestaan voor de wil van een meesteres. Ik zal eerlijk bekennen dat ik niet zo heel ervaren ben daarin maar ik leer snel en je zal me zelden twee keer hetzelfde moeten vragen, dat kan ik je verzekeren.
Er stond in je advertentie geschreven dat de reageerder één vraag terug mocht stellen. De mijne is eenvoudig: mag ik, indien je het me wil meedelen, je leeftijd weten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haardan
|
Geplaatst op 19-01-2009, 23:55 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
meesteres,
als 40jarige jonge man ben ik bereid mij aan jou aan te bieden. Heb hier over nagedacht, omdat ik weet dat je hierover nietover één nacht ijs kunt gaan. Omdat ik al ervaring heb als dom en sub, zij het niet op lange basis, weet ik een (klein) beetje waar ik aan begin. Dus hier ben ik, sportief? ja, gecultiveerd en in staat een gesprek te voeren? ja, hygienisch en fier op mezelf? ja nieuwsgierig en avontuurlijk? ja het lichaam dat ik je aanbiedt meet 1m78 voor 74 kilo, overal geschoren, gewoon geschapen
groetjes
Harald
|
|
|
|
hallo |
|
|
|