|
veerleke
|
Geplaatst op 28-11-2008, 18:41 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
vandaag gelezen op hln.be:
Van alle Europeanen, hebben Franse mannen de langste en dikste penis. Een Duits onderzoek maakt dat duidelijk. De resultaten staan in de Bild Zeitung.
Maten Met een gemiddelde lengte van 15,48 centimeter en een omtrek van 13,63 centimeter, scoren de Franse jongens in opgewonden toestand hoger dan de doorsnee Europeaan. Die moet het stellen met een gemiddelde lengte van 14,27 en 11,70 centimeter dikte.
ERVARING? COMMENTAAR?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M1shell
|
Geplaatst op 29-11-2008, 19:57 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Sinds ik van een Belgische dame te horen kreeg dat ze "schrik had van mijn kolossale apparaat" en daarna vaker van dat soort opmerkingen kreeg van anderen, heb ik het een keer aan mijn ex gevraagd. Zij heeft in de twee jaar dat ik vrijgezel ben de nodige ervaring opgedaan en ze zei me dat er nog geen één is geweest die zo groot, dik en hard was als de mijne. Dus ik denk dat die gemiddelden wel redelijk zullen kloppen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Becca
|
Geplaatst op 29-11-2008, 23:50 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
volgens mij moet de man die ik op zijn word geloof nog geboren worden
ik heb een pak zout naast me staan, zodat ik elk woord met een korreltje zou kan nemen
meten zal iedereen wel anders doen, moet zeggen dat het toch wel heel lang geleden is dat ik er een heb opgemeten, was zo ongeveer in dezelfde tijd, als toen ik nog de break out las
dusse, misschien heb ik gewoon wel mazzel met de mannen die ik date 
|
|
|
|
Hot as Hell.... Lips of an Angel.... |
|
|
Becca
|
Geplaatst op 29-11-2008, 23:52 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
zou jij je anders wel drukmaken dan?
Op 29-11-2008, 19:57 M1shell schreef:
Sinds ik van een Belgische dame te horen kreeg dat ze "schrik had van mijn kolossale apparaat" en daarna vaker van dat soort opmerkingen kreeg van anderen, heb ik het een keer aan mijn ex gevraagd. Zij heeft in de twee jaar dat ik vrijgezel ben de nodige ervaring opgedaan en ze zei me dat er nog geen één is geweest die zo groot, dik en hard was als de mijne. Dus ik denk dat die gemiddelden wel redelijk zullen kloppen.
|
Dat iemand er schrik van had, daar moet ik dan nog wel om lachen
vrouwen baren al eeuwen en eeuwen kinderen en daar wordt ook niet moeilijk over gedaan
|
|
|
|
|
|
M1shell
|
Geplaatst op 30-11-2008, 00:39 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Weet je, het is gewoon het vertekende beeld op t.v. en in films dat me parten heeft gespeeld al die jaren. Ik dacht altijd dat die helemaal niet zo groot waren omdat ze net zo groot als de mijne zijn. Nooit bij stilgestaan dat dat allemaal forsgeschapen kerels zijn.
"Kolossaal apparaat" is natuurlijk zwaar overdreven, en ik moest er ook hard om lachen. Maar sinds ik vrijgezel ben hoor ik vaker dat Hij redelijk aan de maat is. Zoals gezegd, dus nagevraagd bij mijn ex omdat ik daar zeker weten een 100% eerlijk antwoord van zou krijgen.
Al met al heeft het me dus zo'n veertig jaar gekost om van de grootte overtuigd te raken, haha. Dat is dus 20 cm lang en 16 cm omtrek (net nog gemeten en volgens mij eigenlijk nog steeds niet uitzonderlijk). Voor de wat grotere, vrij gemiddeld, zeg maar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
demu
|
Geplaatst op 30-11-2008, 23:17 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-11-2008, 18:41 veerleke schreef:
vandaag gelezen op hln.be:
Van alle Europeanen, hebben Franse mannen de langste en dikste penis. Een Duits onderzoek maakt dat duidelijk. De resultaten staan in de Bild Zeitung.
Maten Met een gemiddelde lengte van 15,48 centimeter en een omtrek van 13,63 centimeter, scoren de Franse jongens in opgewonden toestand hoger dan de doorsnee Europeaan. Die moet het stellen met een gemiddelde lengte van 14,27 en 11,70 centimeter dikte.
ERVARING? COMMENTAAR?
|
De dikte bijna evengroot als de lengte ? Get REAL it's not possible .. dan weet ik niet van welke fakesite je dat hebt maar dan klopt er toch iets niet ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Becca
|
Geplaatst op 01-12-2008, 01:47 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 01-12-2008, 01:44 Spacemonkey schreef:
Heerlijk in 'evil' modus vandaag?
Een hoog of laag IQ heeft niet perse iets te maken of je wiskundig iets niet snapt of wel.
Maar je bent best schattig als je 'evil' bent. Dat dan weer wel.
|
misschien dat niet, maar het verschil tussen omtrek en doorsnede is ondertussen al wel 6 keer uitgelegd
jongens
even in voetbal termen
de middelste cirkel op het veld
als je daar dwars doorheen zou lopen ben je minder lang onderweg dan dat je er helemaal een rondje omheen zou lopen
dus de dwarsdoorsnede, de dikte is korter dan de cirkel er om heen en die cirkel er om heen, noemen we, tadaa, de omtrek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veerleke
|
Geplaatst op 02-12-2008, 18:45 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Voor de allerlaatste keer! en goed lezen he M1shell. Dit is wiskunde van de lagere school. De omtrek van een cirkel is diameter x Pi.
Wanneer ik dus zeg dat 11 cm omtrek, dan betekent dat een diameter van ongeveer 3,5cm ! en helemaal niet vierkant of hoe je je dat ook voorstelt. want 3,5 x 3,14 = 11cm. Is dat niet zo bizar???
Neem eens een touwtje, en span dat mooi rondom je eikel (=omtrek) en meet dan hoeveel cm tussen de 2 raakpunten.
|
|
|
|
|
|
|
|