|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spacemonkey
|
Geplaatst op 03-11-2008, 01:31 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zeg Becca, krijg jij ook ze een geweldig gevoel als je aan de winnende hand uiteindelijk 'BINGO' moet roepen? Het winnen is bijna orgasmisch te noemen. Net als je te lang je plas hebt opgehouden en dan ineens mag je. Of het verwachten van wat je als kind *en al hopende dat je braaf genoeg was geweest* de volgende dag in je schoen zult krijgen van de goede Sint.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
in the game of thrones you win or you die.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spacemonkey
|
Geplaatst op 03-11-2008, 01:56 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Becca? Ik... Ik moet je wat bekennen geloof ik. Ik zit wekelijks bij de B.A. So, now you know. Ik ben gewoon TE verslaafd aan dat Bingo. Alles moet wijken voor bingo. Echt een zelfvernietigende hobby. Vandaar dat ik hulp nodig had. Maar.. ik houd er zo ZO erg van. Dat is met geen pen te beschrijven. Het doet gewoon pijn van binnen. Want ik weet dat bingo nooit zo van mij zal houden als ik van bingo. Pfew! Ik ben echt blij dat ik het je hebt verteld. Het voelt allemaal net weer dat ene stukje lichter.
|
|
|
|
in the game of thrones you win or you die.. |
|
|
Becca
|
Geplaatst op 03-11-2008, 01:58 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 03-11-2008, 01:56 Spacemonkey schreef:
Becca? Ik... Ik moet je wat bekennen geloof ik. Ik zit wekelijks bij de B.A. So, now you know. Ik ben gewoon TE verslaafd aan dat Bingo. Alles moet wijken voor bingo. Echt een zelfvernietigende hobby. Vandaar dat ik hulp nodig had. Maar.. ik houd er zo ZO erg van. Dat is met geen pen te beschrijven. Het doet gewoon pijn van binnen. Want ik weet dat bingo nooit zo van mij zal houden als ik van bingo. Pfew! Ik ben echt blij dat ik het je hebt verteld. Het voelt allemaal net weer dat ene stukje lichter.
|
blij dat je je hart kan luchten lieverd het lijkt me vreselijk om zo in de ban te zijn van iets dat je je er niet van kan losmaken zeker van iets wat niet zoveel terug geeft als jij kan geven
ben blij dat bingo me nog nooit heeft doen verlangen dat het zeer doet om het los te laten
|
|
|
|
Hot as Hell.... Lips of an Angel.... |
|
|
|
|
|
|