|
koen12
|
Geplaatst op 25-10-2008, 13:12 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ik vraag me wel eens af, waarom er vrouwen zijn die het niet aandurven om in het echt iemand te ontmoeten die ze via deze mail hebben leren kennen.........
Mss zijn het wel mannen die zich voordoen als vrouwen of zijn het toch vrouwen die een grote mond hebben maar een klein hartje.......
Mss zijn het mannen en vrouwen die leuk vinden om te kleppen omdat het niks kost.
Mss zijn het wel fakers..
Mss stellen we te hoge eisen waar niemand aan kan voldoen.......
Maar er zullen toch ook wel geweldige vrouwen tussen zitten die wel een afspraak willen hebben of krijgen........
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
vrouw vriendelijk |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spacemonkey
|
Geplaatst op 14-11-2008, 00:45 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 14-11-2008, 00:00 Ochtendjas schreef:
Een deel is fake, en als ze daadwerkelijk een vrouwmens betreft zijn ze te preuts om daadwerkelijk af te spreken! 
|
Dat is heel vreemd want eh.. nou ja dat is gewoon heel vreemd *grijns* Ik heb wel degelijk afgesproken hier.. Maar aangezien vrouwen hier in de forse minderheid zijn hebben ze het gigantisch voor het kiezen. En laten we eerlijk wezen. Het is niet altijd even super aantrekkelijk voor een vrouw hier. De meeste mannen lijken door hun eigen penis te zijn ge-brainwashed en kunnen ineens geen normaal Nederlands meer. En van enig redelijke zinsopbouw of wat dan ook is hier weinig te vinden. Het enige wat mannen goed kunnen hier is klagen. Klagen dat niemand ze wil hier op het forum en geven het dan maar op de makkelijke manier af op de dames. Heerlijk he? Dat generaliseren *grijns*
Oh, en er komt dan ook nog eens bij kijken dat niet iedereen elkaar leuk vindt en je hebt de huidige situatie schets van dit forum. Ik word er een beetje ziek van want ik zie de laatste tijd steeds meer jank berichten van mannen hier. En dat helpt al helemaal niet.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
in the game of thrones you win or you die.. |
|
|
|
|
|
|