|
erobond
|
Geplaatst op 20-10-2008, 17:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoikes,
is er van jullie al eens iemand klaargekomen (man of vrouw) zonder zelfbevrediging of wat ook voor lichamelijke stimulans ?
Maar dus enkel via het pyschische/geest : kijken naar, denken over, fantaseren over, bepaalde geuren of smaken ...
Zou het mogelijk zijn? Ik ben vrij zeker van WEL, omdat ik zelf dit al eens bijna heb voorgehad ... en ook al spuit het zaad er dan niet fiks uit... het voelt wel zalig... En toen ik in mijn slip een kijkje nam was er al heel wat voorvocht gekomen ...
Maar ook echt klaarkomen?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
onervaren man die op zoek is naar leuke date ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
|
erobond
|
Geplaatst op 23-10-2008, 01:07 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Heeey, is dit ironisch bedoeld of meen je dit nu?
Ja, een "natte droom" ... Heeft er ooit van de mannen hier dit al meegemaakt? Ik één keertje... dat "denk" ik toch... haha ... laaang geleden... ! (pubertijd!)
NU, voor alle duidelijkheid wil ik wel stellen dat ik toch niet geheel zeker ben dat het enkel door fantaseren mogelijk is om klaar te komen ... Sorry, ik wilde mijn eerste bericht nog wat aanpassen, maar dat lukte niet meer ... (maar goed, maakt ook niet zoveel uit)
Wel kan er zeker door fantaseren over ... voorvocht komen, dat zeker al meermaals ervaren ... Maar heb er nog eens over zitten denken en ook al heb ik een vrij sterkte verbeeldingskracht... mezelf echt zien klaarkomen zonder enige fysieke stimulans? Nee, ik geloof niet dat dat lukt... en als het me ooit lukt, dat laat ik dat zeker weten
Wel mogelijk met fijn zachte strelingen op erogene zones... Zo is o.a. de binnenzijde van mijn dijen héél gevoelig!
Bedankt toch voor de eerste reacties!
|
|
|
|
|
|
|
|
erobond
|
Geplaatst op 23-10-2008, 01:39 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoe bedoel je becca? Ik zou zelf niet zitten kijken (of wachten) tot er iets komt hoor
Hihi .. gewoon genieten van fantasie en daarbij mezelf opgeilen door er "beelden" bij te denken (in gedachten zien dus) en dat op zich is al erg fijn.. toch zeker als niemand heb (woon alleen) ... kan ik toch genieten... is heel fijn... En komt er niks, ook even zo goed genoten! Voor mensen met weinig verbeeldingskracht is dit begrijpelijkerwijze lastiger om te vatten ... maar al een geluk dat we allemaal "verschillend" zijn !!
De lokroep naar zelfbevrediging is wel héél erg groot en ook ik kan die drang dikwijls niet weerstaan... Vaak echter heb ik een "leeg" gevoel (psychisch dan) na het klaarkomen.. Zo van: "Was dat het dan???" ppffff ... Nee, serieus hoor, dan nog liever fantaseren over een bepaalde vrouw en wat we samen allemaal doen (of niet doen) ... of fantaseren over een situatie ...
OK, fijner zou het zeker zijn met 2... maar dat is NU niet zo bij mij en daar kan ik mee leven ... Ik red me zeker wel, ook zonder vrouw raak ik niet "gefrustreerd" En ben er zeker van nog heel wat mannen ... Enkel jammer dat sommige mannen (of meer?) een vrouw als een lustobject/ding beschouwen en wel eens vergeten dat zij een "mens" die ook rechten hebben... Mannen en vrouwen, jullie mogen het met mij oneens zijn, dit is mijn mening! Simpel: vrouwen en mannen zijn als "mens" evenwaardig..
Ook : er is méér zalig en moois in het leven buiten die erotiek en sex om! Ik zal niet ontkennen: sex en aanveranten, het is lekker, zalig, spannend, enz enz ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|