Superbreda Geplaatst op 13-10-2008, 19:02
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dames en Heren,

misschien dat het jullie al is opgevallen, maar er zijn veel meiden ineens actief hier. Let wel op, want ze zeggen nagenoeg allemaal hetzelfde

Iets van deze strekking:
Hi! Ik ben Kim en ik kom uit Heemskerk (een klein dorpje in de provincie N-H). Nou, ik heb me hier dus aangemeld omdat ik wel eens een keertje zou willen afspreken met een lief meisje dat ook Bicurious/Biseksueel is. Niet om dan per sé te hoeven seksen, maar gewoon om gezellig iets samen te doen. Een beetje chillen, shoppen, of iets anders leuks (het liefst in Heemskerk of Beverwijk). Ik ben namelijk totaal niet uit op seks, want ik heb een vaste vriend, maar ik zou wel eens een Bicurious/Biseksueel meisje als vriendin willen hebben waarmee ik leuke dingen kan doen en gewoon vriendinnen mee kan worden en de rest zien we dan wel weer. Ik zou het fijn vinden als dat meisje niet ouder is als 21, anders vind ik het waarschijnlijk gewoon te oud. Mijn hobby's zijn: tekenen, schrijven, internetten/MSN'en, gamen, shoppe, chillen, foto's maken, muziek luisteren, films kijken, TV kijken en uitgaan. Ikzelf kleed me graag alternatief, dus dat moet geen probleem zijn

............maw FAKE

Kom je ze tegen, meld het voor ons aller plezier bij de Webmaster!!!

Have fun verder

Suup

meld dit bericht aan een moderator

Plipski Geplaatst op 02-12-2008, 17:01
verwijderd
Verstuur privé bericht

lizzababy [ Blokkeer gebruiker ]
Ontvangen op 02-12-2008, 16:51
Bericht
lizza.johnson@yahoo.co.uk
My name is  Llzza i saw your profile today
and became
intrested in you,i will also like to know you the more,and i want you
to
send an email to my email address
so i can give you my picture for you to know whom i .am
 i believe we can move from here to next level. I am waiting for your mail
to
my maill address
(
lizza.johnson@yahoo.co.uk)  Remeber the distance or colour does not
matter
but love matters alot in life with love  lizza
please reply to my email (
lizza.johnson@yahoo.co.uk) so i can give you my picture and
we can move from here to next  

Webmaster Geplaatst op 03-12-2008, 08:31
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Thanks Plipski, ook lizzababy verwijderd

Sirx Geplaatst op 29-12-2008, 12:16
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

En is het misschien een idee om oude onderwerpen automatisch te (laten) sluiten? De meeste topics zijn of van wanhopige mannen die na twee dagen vertwijfeld vragen of er echt niemand is die ze (tegen vergoeding) met een gloeiende pook anaal wil nemen, of deze jongen van 20 willen ontmaagden (leeftijd niet belangrijk); de vrouwentopics zijn meestal van fakers die 1x inloggen en daarna voorgoed verdwijnen, en soms na 3 of meer maanden ineens omhoog gehaald worden door hetzelfde soort mannen. Wat me vooral opvalt, is dat deze niet lezen: zodra bijvoorbeeld Sailor een bericht plaatst als "ik zou er niet op rekenen dat deze dame nog reageert, want ...." kan je de dagen erna steevast op 5 reacties rekenen van heren die hun MSN-adres achterlaten, blijkbaar zonder ook maar iets te lezen. Mijn suggestie is: na een week geen reacties (of alleen maar van dezelfde persoon, die elke twee dagen zijn post bumpt) automatisch sluiten; als men serieus is maakt men wel een nieuw topic aan.

Zo, dat moest ik even kwijt

Ik zou zo graag twee armen vinden die me lang en lief omhelzen zouden. 
zoener Geplaatst op 30-12-2008, 08:47
verwijderd
Verstuur privé bericht

ik kan sirx volgen !

anoniemingent Geplaatst op 30-12-2008, 14:31
gebruiker
Verstuur privé bericht

mottig
Het forum krijgt er meer en meer last van denk ik zo.
Moeilijk te achterhalen ook.

Fijn dat jullie er je werk van maken om die mensen er van te halen!
groeten,
Ik

Kit Geplaatst op 31-12-2008, 12:20
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 13-10-2008, 19:02 Superbreda schreef:
Dames en Heren,

misschien dat het jullie al is opgevallen, maar er zijn veel meiden ineens actief hier. Let wel op, want ze zeggen nagenoeg allemaal hetzelfde

Iets van deze strekking:
Hi! Ik ben Kim en ik kom uit Heemskerk (een klein dorpje in de provincie N-H). Nou, ik heb me hier dus aangemeld omdat ik wel eens een keertje zou willen afspreken met een lief ........

............maw FAKE

Kom je ze tegen, meld het voor ons aller plezier bij de Webmaster!!!

Have fun verder

Suup

Hoe weet je nou dat ze fake zijn??

Mailen, msn'en misschien, cammen en dating NEE. 
Sailor Geplaatst op 31-12-2008, 19:58
gebruiker
Verstuur privé bericht

Kit, hoe kan je zien of ze fake zijn of niet?
Vrij eenvoudig, reageer via een intern berichtje, reageer door hen toe te voegen op je msn, je zal versteld staan hoe snel ze in de val lopen!

MAAR....niet alleen meiden zijn hier "fakend" hoor...

Deze namiddag zag ik een lid van het forum on line. Ik wilde wel even zien wie het was en keek naar zijn profiel : 16 jaar oud. Meldde dit prompt aan de webmaster.
Na tussenkomst van deze laatste veranderde hij zijn leeftijd in 19 jarige.
EVENWEL, in 2005 postte dezelfde man enkele reacties op posts. Hierin meldde hij in een eerste reactie dat hij TOEN 23 jaar oud was en in een volgend berichtje dat hij 24 jaar oud was. Welke producten neemt die man om zich te verjongen    

De webmaster heeft zijn handen meer dan vol met zulke grapjassen ... of zeg ik eerder " hopelozen" die moeten liegen om in de belangstelling te komen of mss toch aan hun trekken te komen.

Dergelijke praktijken beste collega's moeten we samen onverwijld melden aan de webmaster. SAMEN kunnen we zorgen voor de geloofwaardigheid van dit forum.

Persoonlijk ben ik voorstander dat alle  topics automatisch gesloten worden indien de originele poster gedurende dertig kalenderdagen niet meer aanwezig was op de site. De gegevens zouden dan niet langer zichtbaar mogen zijn op de site zodat eventueel aanwezige contactgegevens NIET langer kunnen worden gebruikt.

Indien een lid van het forum langer dan zes maanden inactief geweest is op de site zou het profiel moeten worden verwijderd... EVENWEL zorgt de webmaster wel dat de gegevens én de posts ter beschikking blijven van bevoegde instanties igv onderzoek.

PRETTIG EINDEJAAR aan allen ...

Dit bericht is gewijzigd op 31-12 20:01.

Kit Geplaatst op 31-12-2008, 21:08
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 31-12-2008, 19:58 Sailor schreef:
je zal versteld staan hoe snel ze in de val lopen!

Hoe, wat of waar moet ik opletten?? Sorry maar ik ben nogal nieuw hierin.

PRETTIG EINDEJAAR aan allen ...

Dito!!

Sailor Geplaatst op 02-01-2009, 13:49
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 31-12-2008, 21:08 Kit schreef:
[...]
Hoe, wat of waar moet ik opletten?? Sorry maar ik ben nogal nieuw hierin.

Om te beginnen kijk je best naar het profiel en de gepubliceerde berichtjes; Daaruit leer je al heel veel...

Bvb onze collega Geile slet  is in zijn bericht van 12/01/2005 : 23 jaar oud - in zijn bericht van 19/04/2005 is hij 24 jaar - en volgens zijn huidig profiel nog slechts 19 jaar oud.
Geloofwaardigheid is aan jou te beoordelen !

Leden die slechts enkele minuten bij ons geweest zijn tss het registreren ene het laatste bezoek : meestal ééndagsvliegen

Advertenties welke tijdens het WE worden geplaatst en die in de tekst een tfnummer of een weblink bevatten, zijn meestal lokkertjes naar betaalde sites

enz...

Sirx Geplaatst op 02-01-2009, 14:06
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ook vrouwen die een bericht posten als
"Ik ben heel geil en wil cammen, voeg me toe op lekkeregeilemeid@hotmail.com"
moeten over het algemeen niet erg serieus genomen worden.

De meeste haal je er echter uit door de "eendagsvliegers" zoals Sailor zegt.
En ik zou zeggen, gebruik je verstand... een leuke meid van 21 hoeft alleen maar op straat te knipogen naar een leuke vent, er zullen maar zeer weinig (ik zeg niet: geen) zijn die via een forum als dit aan hun trekken moeten komen.
Als je op zoek bent naar meer bijzondere contacten (man/man, vrouw/vrouw, trio, ...) maak je wsl meer kans.

Kit Geplaatst op 03-01-2009, 10:39
verwijderd
Verstuur privé bericht

@Sailor, bedankt voor de info. Dat word dus inlezen.

limbo50 Geplaatst op 03-01-2009, 11:35
verwijderd
Verstuur privé bericht

Morgen vrienden en vriendinnen,

Ook fake maar daarbij pesten: na eerste pb gelijk een privenummer wat tot op huisnummer was na te trekken.
Gewoon pesten van iemand dus. Was deze week het geval via account NIcool.
Op vraag voor wat meer info kwam geen antwoord meer...
Webmaster heeft gloeiend snel gereageerd; mooi.
Heb nu 3 accounts op de korrel wat mi ook fake lijken te zijn.

Hoop dat het gebeurt en kan; maar eigenlijk fakers en pesters gelijk op IP blokken evenals exotische ip's van buiten BNL.

Staat tegenover dat er "echt , echte" zijn hoor ( met de groeten aan Groningen    .

Groeten uit de rimboe (hè Becca), John.

Werken, werken ???? Een vloerplank werkt...... 
Sirx Geplaatst op 03-01-2009, 11:49
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Na alle slechte voorbeelden ook even de andere kant belichten.

http://www.dating.nu/forum/view/id/...oud-buiten-welnee-ik-warm-je-wel-op

Kijk fakers, dat is nou een serieuze post.
De dame geeft direct eerlijk aan dat het commercieel bedoeld is, post in het goede forum en reageert netjes op berichten. Forum blijft gezellig, mannen hebben plezier, zij (hopelijk ook, in ieder geval) verdient wat geld - iedereen blij.

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 05-01 08:12.

Madammetje Geplaatst op 07-01-2009, 14:34
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Kan er niet een soort echtheidsstempel worden ingevoerd? Dit doen we op Kinkytijd.nl namelijk ook en werkt prima. Ik heb me een keer op cam laten zien aan de operators, kreeg een echtheidsstempel en klaar. Kan iedereen meteen zien wie er te vertrouwen is en wie niet!

Marjolein

Sailor Geplaatst op 07-01-2009, 16:20
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 07-01-2009, 14:34 Madammetje schreef:
Kan er niet een soort echtheidsstempel worden ingevoerd? Dit doen we op Kinkytijd.nl namelijk ook en werkt prima. Ik heb me een keer op cam laten zien aan de operators, kreeg een echtheidsstempel en klaar. Kan iedereen meteen zien wie er te vertrouwen is en wie niet!

Marjolein

Je voorstel is leuk maar het is nog geen garantie dat jij ook daadwerkelijk post : iemand kan gebruik maken van jou accountje

Ik denk dat de eerlijkheid van eenieder de bovenhand moet krijgen. Ok ik ben mss naïef maar eerlijk duurt toch het langst of niet?

Je verschuilen achter de anonimiteit van het internet en een ander image gebruiken zou de facto moeten leiden tot een onmiddellijke ban voor een termijn van 6 maanden via de provider. Ze zullen snel anders gaan zingen!

Charel_is_hot Geplaatst op 22-01-2009, 19:50
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Goede avond vrienden en vriendinnen van Dating.Nu

Nou moet zeggen dat ik Madammetje gelijk moet geven, 'k zelf zit op ChatTijd.nl en 't scheeld wel als je op 't echtheids stempel let 'k ben nog geen faker tegen gekomen met z'n stempel!

Groetjes, Charel

En ja eerlijkheid duurt 't langst, ze vallen uiteindelijk toch door de mand!

Leuke sportieve gozer uit Den Haag 
Tweek Geplaatst op 28-01-2009, 10:05
gebruiker
Verstuur privé bericht

wat sailor al zei: het blijft een kwestie van vertrouwen. Zelfs met een controle maatregel als een echtheidsstempel moet je dr maar van uitgaan dat die persoon ook daadwerkelijk gebruik maakt van de desbetreffende account.
Zo'n maatregel zou pas werken als ten alle tijden kan worden gecheckt of het ook wel echt DAT meisje of DIE jongen is. Maar laten we wel wezen: wie zit daar nu op te wachten?

God has a sence of humour, look at the faces we make during sex 
Nielsex Geplaatst op 15-02-2009, 16:20
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben het met madammetje en charel eens, op datecafé.nl hebben ze dat ook,
je laat je aan een operator met je cam zien en je krijgt een stempel om te laten zien dat je niet fake bent... als je er dan voor zorgt dat je die pas na 24 uur kan krijgen weet je ook dat je geen eendagsvliegen krijgt

als er dan iemand anders op JOU account zit dan is dat gewoon dom want dan heb je dus duidelijk geen goed wachtwoord gekozen...

maar het scheelt een hoop gezeur en ik weet zeker dat veel mensen het erg op prijs stellen dat ze eindelijk ZEKER weten dat ze niet reageren op fakers!
uiteraard zal je zelf ook liever reacties willen van mensen waarvan je weet dat ze niet fake zijn!

Altijd en overal 
Upperclass69 Geplaatst op 16-02-2009, 17:02
gebruiker
Verstuur privé bericht

Geef in elk geval een seintje als je moest twijfelen aan mijn echtheid dan
En dat idee van moderators die optreden als tussenpersoon is helemaal geen slecht idee... op voorwaarde dat die moderators dan zelf gescreend worden voor ze die functie op zich mogen nemen.

Nieuwsgierig 
lovely01 Geplaatst op 17-02-2009, 11:40
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het is denk ik ook gewoon jammer, dat wanneer je denkt dat je een leuke meid/jongen aan de haak geslagen hebt, je uren en dagen hele gezellige gesprekken hebt met diegene.... jij steekt er veel energie in omdat je denkt dat hij/zij dat wel waard is. Maar wanneer je dan vraagt of er een webcam aanwezig is, iedere keer weer het bekende smoesje van eh nee sorry ik ben nu bij mn oma, eh nee sorry ik zie er nu niet uit blabla je kent het wel. Meestal dus ook gewoon fake. (zeg dus niet altijd he!). Om die tijd en energie te besparen kun je misschien beter toch die echtheidsstempel gaan gebruiken. Maar wie weet vinden sommige mensen dat ook weer vervelend, omdat er graag ook mensen zijn die zich anoniem willen houden hier......

Upperclass69 Geplaatst op 05-03-2009, 20:47
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tja, als je zoals ik een vriendin hebt, dan is webcammen niet altijd mogelijk...
Maar ik zou hem alleszins bovenhalen (de webcam dus) wanneer daar wel de kans toe is.

Nieuwsgierig