|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brandonjustice
|
Geplaatst op 18-06-2004, 17:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi dame,
Ik ben een leuke jongeman hoor ik, van 28 lentes jong, kom uit Amsterdam en ben in het dagelijks leven opsporingsanalist bij een particulier beveiligingsbedrijf. Dit vergt erg veel tijd van me, waardoor ik niet veel tijd heb om de stad af te zoeken naar mijn droomvrouw, heb wat kortstondige relaties gehad, maar werd helaas niks. Ik zoek een leuke meid, waar leeftijd, afstand, etnische afkomst en zo niet voorop staan, maar die wel van wat gekkigheid houd en die gek is op romatische avondjes bij het haarvuur typje. Ik ben absoluut geen faker en zoek ook absoluut geen fakesters. Ik heb vaak op datingsite's gezeten zoals, http://www.nederlanddating.nl en http://www.se***, maar hier zitten meer fakers dan je denkt, ik schrijf hier dus weer een berichtje voor de 29ste keer in de hoop dat ik serieuse reakties krijg.
Mijn email is brandonjustice@hotmail.com en je mag me natuurlijk altijd bellen, mail me en ik geef me nummer. Probeer me niet te lokken naar betaal site's, want als je echt serieus bent, maakt het niet uit of je hier reageerd, want betaal site's zeggen echt niks en kan het weten, hoop hier een pracht van een vrouw te ontmoeten, die me neemt zoals ik ben en dat is best leuk.
xxxxx-jes Brandon, bel me 06-11133435
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chill
|
Geplaatst op 21-06-2004, 23:20 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hi,
Grappig dat je dat zegt! (Ook ik ben er een met gevoel). Nou, ik draai nergens om heen hoor! je kunt het krijgen zo als jij dat wilt. Maar wel op de voorwaarden dat ik het ook lekker vind!
ik ben 32, blond, blauw/grijze ogen, 183cm, 70kg en sportief gebouwd. Echt een kanjer!!! ;D
als je denkt wat ik denk dat moet je me ff mailen op chilling72 hotmail.
Ciao, xxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
taztoon40
|
Geplaatst op 13-02-2005, 05:20 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo ik ben een leuke goeduitziende man van 37 en ik zou je wel eens willen ontmoeten . als je meer van me wil weten stuur dan maar iets naar mijn msn zal ik je een paar foto's van me sturen ,lijkt het je wat krijg je mijn nummer en je zal er geen spijt van krijgen en ik ben verslaafd aan lekker lang beffen en likken vindt het heerlijk hoop dat ik snel iets van je hoor groetjes carlo . kom zelf uit brabant afstand is voor mij geen bezwaar rij in een diesel auto . msn:leenen2@msn.com
|
|
|
|
ik leuke man van 35 zoek leuke en gezellige meid of vrouw voor heerlijke sex . eventueel tegen redelijke vergoeding geen probleem . e-mail me even en je zal er geen spijt van krijgen ben een goed uitziende nette man . |
|