|
Superbreda
|
Geplaatst op 18-12-2008, 13:20 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 03-09-2008, 17:03 merte1 schreef:
Een nieuwe spannende belevenis...
Onlangs reisde ik met de trein. Ik voelde me al heel de dag behoorlijk geil. In de treinwagon zocht ik een lege plaats. Ik zat niet alleen in de wagon. Enkele rijen verder zat een vrouw met haar rug naar mij. Ik moest hevig plassen. Ik had geen zin om naar het toilet te gaan. Dus plaste ik in het vuilbakje dat onder het treintafeltje te vinden is. Na het plassen kwam ik schokkend klaar door mijn eigen geilheid en de spanning.
|
Als jij hiervan klaar komt...............dan moet ik er niet aan denken wanneer een vrouw aan je zit...........1 aanraking en boemmmmm 
Beetje ziek, of ben ik nog gek?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Superbreda
|
Geplaatst op 18-12-2008, 13:23 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 14-12-2008, 22:43 Almeloeo schreef:
Wat ook een goeie is om in als je ergens bent waar het dringen geblazen is om vooruit te komen , met een harde paal tijdens het passeren nét even een billenpartij van een mooie dame te raken. Ook liep ik laatst in een beetje te strakke spijkerbroek, het tankstation binnen, met een duidelijk zichtbare harde paal, de bloedmooie verkoopster die er staat moet het gezien hebben want ik zag dat ze naar mijn kruis staarde toen ik volmondig "goedemiddag mooie dame" zei. Misschien ook eens een ideetje voor jou?
|
heb dan gewoon het lef om te vragen of ze een kwartiertje pauze kan nemen 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|