|
merte
|
Geplaatst op 07-08-2008, 15:33 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ooit heb ik in een pashokje van de H&M kleren gepast. Nou ja, dat was niet de bedoeling, maar ik moest nu eenmaal kleren meehebben om in het hokje te raken. Ik kleedde me helemaal uit en liet de deur op een kier zodat de vrouw die verantwoordelijk was voor de goede gang van zaken me zou opmerken. Jammer genoeg heeft ze me niet gezien, maar de belevenis was toch wel spannend te noemen.
Graag reacties en andere spannende verhalen!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
merte
|
Geplaatst op 12-08-2008, 13:15 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ik zal dan maar zelf weer reageren zeker?!
Ik houd ervan om helemaal naakt aan het venster te staan. Ik schuif het transparante gordijn dan wat opzij, zodat iemand die passeert en naar binnenkijkt mij altijd ziet. Zo is er al een iemand geweest die mij gezien heeft, maar deed alsof haar neus bloedde.
Op de slaapkamer loop ik ook naakt rond. Alle gordijnen zijn dan open. Recht tegenover ons huis is er een kantoor. Zij moeten mij al zeker hebben gezien. Naast het kantoor woont een koppeltje. Als het meisje boven de badkamer schoonmaakt, kan zij perfect binnenkijken in onze slaapkamer. Uiteraard maak ik hier af en toe misbruik van. Ik lig dan op bed en speel met mezelf. Showtime gegarandeerd.
Laat ook eens iets van jullie horen!!!
|
|
|
|
|
|
|
merte1
|
Geplaatst op 03-09-2008, 17:03 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Een nieuwe spannende belevenis...
Onlangs reisde ik met de trein. Ik voelde me al heel de dag behoorlijk geil. In de treinwagon zocht ik een lege plaats. Ik zat niet alleen in de wagon. Enkele rijen verder zat een vrouw met haar rug naar mij. Ik moest hevig plassen. Ik had geen zin om naar het toilet te gaan. Dus plaste ik in het vuilbakje dat onder het treintafeltje te vinden is. Na het plassen kwam ik schokkend klaar door mijn eigen geilheid en de spanning.
|
|
|
|
Avontuurlijk |
|
|
|
|
|
|
biman_kempen
|
Geplaatst op 10-09-2008, 19:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik loop ook altijd naakt rond thuis en in de tuin. Als ik ga slapen laat ik de gordijnen open en loop nog rond. Er is een weg die eigenlijk recht op de venster uitziet en ik heb al meerdere keren flikkeren van lichten gehad van bestuurders die me gezien hebben. Ik vind het spannend en weet niet wie er achtter het stuur zit natuurlijk. Mogelijk hebben heel wat vrienden me zo al gezien. Wie weet ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nick88
|
Geplaatst op 17-09-2008, 19:53 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey,
Ik weet iets spannends om te doen.
Zorg dat je iets meeneemt om te passen in een kleine rustige winkel waar de verkoopster of verkoper je persoonlijk helpt. Pas een broek die je expres te klein hebt uitgekozen. Zorg dat als je hem uitdoet je helemaal naakt staat met een goede harde. Geef vervolgens je broek aan de verkoopster langs het gordijntje om te vragen of ze een grote wil pakken. spannend? dacht het wel!
Gr,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
merte1
|
Geplaatst op 01-10-2008, 13:54 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Zoals beloofd het verslag.
Maandag ging ik met licht kloppend hart de door mij gekozen winkel binnen. Aan de kassa stond een vrouw van ongeveer 35 jaar. Ze was slank en best wel knap. Toen ze me aankeek en glimlachte, keek ik haar langer dan normaal aan. Vervolgens koos ik enkele broeken en T-shirts uit en nam die vervolgens mee naar de pashokjes.. Langzaam ontkleedde ik me. Ik had al een harde van de spanning. Na enkele minuten vroeg de uitbaatster of ze me kon helpen. Met een schorre stem zei ik dat de broeken die ik gepast had te klein waren. Ik deed het gordijn op een kier en gaf haar de broeken. Ze heeft me niet gezien, want ze keek de andere kant op. Ook toen ik nieuwe broeken kreeg, keek ze niet naar binnen. Toen ze de andere broeken gaf, streelde ik wel haar hand. Ze heeft me niet gezien, maar spannend was het wel!
Ik ben klaar voor een nieuwe opdracht.
Merte
|
|
|
|
Avontuurlijk |
|
|
|
|
madesa
|
Geplaatst op 13-10-2008, 21:56 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hier is je nieuwe opdracht: ga eens naa een sportwinkel en pas een nieuwe zwembroek. vraag het advies van de winkeljuf vraag of je kontje er goed uitkomt. vraag of je penis niet te duidelijk zichtbaar is.
indien het een spannende zwembroek is, probeer dan een lichte erectie te hebben. indien het een zwemshort is, stel de laatste vraag dan terwijl je met je vingers de contouren van je penis duidelijk maakt.
durf je dat? ik ben benieuwd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Casualgroningen
|
Geplaatst op 18-11-2008, 17:03 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 06-09-2008, 09:33 merte1 schreef:
Ik had mijn account eerder laten verwijderen omdat er nooit reacties kwamen. Maar enkele dagen later kreeg ik een reactie op een post. Daarom heb ik mij opnieuw geregistreerd onder een lichtjes gewijzigde naam.
Groetjes
Merte
|
I lol'd
als meiden jouw 'ondertekening' net zo arrogant en irritant vinden als ik, krijg je nul komma nada reacties.
serieus, we zien toch gvd dat je merte bent omdat het 2 regels boven je 'ondertekening' staat, als je cool wil overkomen of smooth, doe dat door hoe je praat en reageert, dit zou voor mij een reden zijn je een permaban te geven als admin, gewoon omdat ik het kon en omdat ik dat gedrag niet uit kan staan.
maar je bent vast een toppie kerel in het echt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Almeloeo
|
Geplaatst op 14-12-2008, 22:43 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat ook een goeie is om in als je ergens bent waar het dringen geblazen is om vooruit te komen , met een harde paal tijdens het passeren nét even een billenpartij van een mooie dame te raken. Ook liep ik laatst in een beetje te strakke spijkerbroek, het tankstation binnen, met een duidelijk zichtbare harde paal, de bloedmooie verkoopster die er staat moet het gezien hebben want ik zag dat ze naar mijn kruis staarde toen ik volmondig "goedemiddag mooie dame" zei. Misschien ook eens een ideetje voor jou?
|
|
|
|
|
|
|
|