|
Amelie
|
Geplaatst op 09-05-2008, 13:47 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo, k ben Amelie en heb geen relatie nu. Wil ook geen vent meer in huis. Ik ben zoals ik ben, niet slank slank, eerder gewoontjes 1m65, 60 kg, mooie borsten (C) , en geschoren. Wat zoek ik, max 40 jaar, soms kan iets ouder, maar dan moet je iets hebben wat me aantrekt. Wel graag mannen met een verzorgd, net uiterlijk, en normaal gebouwd. Niet verliefd worden, gewoon daten en dan gedaan, en als t echt goed is misschien nog eens. Eerst mailen met foto, dan pas geef ik nummer.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lekkerbrokje
|
Geplaatst op 17-05-2008, 06:42 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik ben een normale man van de omgeving: oost-west-vlaanderen.ik ben 38 jaar,groot met een normale lichaamsbouw,ik ben +- 16 cm groot geschapen met een zeer groot uithoudingsvermogen.ik ben een lekker brokje en ben altijd volledig geschoren (wat de hygiene zeker ten goede komt ).ik heb ook geen piercing's of tatoo's.ik ben ook altijd deftig gekleed.ik hou enorm veel van een goede hygiene.ik heb GEEN financiele bijbedoelingen,wel geef ik graag aan de vrouw des huize's nu en dan een leuk geschenkje,en dat kan van alles zijn,zoals: Champagne,wijn,coctail's,lingerie,sexyondergoed,sex-speeltjes,rijlaarzen enz...maar geld geef ik nooit !!! verder ben ik 200% hygienisch,eerlijk en uiterst diskreet,ik kan NIET ontvangen,doch ik ben een vrij-gezel.ik kan mij het best vrij maken overdag,omdat ik s'avonds werk
|
|
|
|
man 38j. zoekt hete sletjes van de omg. kust,(west-vlaanderen) |
|
|
|
|
|
|
|
|
koenkapoen
|
Geplaatst op 08-11-2008, 21:56 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi
Ik heb wel interesse in een spannende date met u. En ik val vooral op vrouwen die enkele jaartjes ouder zijn dan mij. En heb die ervaring nog niet meegemeekt? Ik hoop dat je mij die droom kunt waarmaken.
Beschrijving:
ben 1m88 en normaal gebouwd. bruin haar en ogen en de rest...... Ben ik intiem geschoren
ik hoop dat ik snel een heet berichtje van u terugkrijg
groetjes
koentje kapoentje
|
|
|
|
|
|
|
|