koala beertje Geplaatst op 01-06-2004, 12:47
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik begrijp er niks meer van.. dit is nu het vierde nieuwe id dat ik moet nemen.. na enige tijd zie ik alleen nog mijn open berichtjes.. maar wanneer ik dan op mijn persoonlijke berichten klik.. zie ik ze niet eens meer.. ik zie wel nog hoeveel er zijn en hoeveel nieuwe.. maar das ook alles..

Hoe komt dit toch ?  ??? ??? ???

Weet iemand een antwoord hierop ??

meld dit bericht aan een moderator

C@th@rin@ Geplaatst op 02-08-2004, 14:23
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi,

bepaalde dingen herken ik wel.Ik had ook steeds problemen met aanmelden,zodra ik op mijn berichtjes aanvinkte,was ik ineens weer gast.Ik heb een mailtje naar de webmaster gestuurd en daarna was het probleem opgelost Tis maar een idee.Sterkte verder! groetjes catharina

publi Geplaatst op 02-08-2004, 18:20
global moderator
Verstuur privé bericht

Meestal worden problemen met aanmelden veroorzaakt doordat gebruikers 'cookies' niet toestaan in hun browser. Oftewel: de beveiliging staat zodanig strikt ingesteld dat ook gebruik van bonafide sites die cookies gebruiken niet meer mogelijk is.

Het toestaan van cookies voor gebruik door de site die ze plaatst is noodzakelijk, niet alleen voor dating.nu maar ook voor vele andere sites. Dit is geen onverantwoord risico (er staat immers niets wat de site niet zelf al zou kunnen weten). Gewoon doen dus, en het probleem is waarschijnlijk opgelost.

koala beertje Geplaatst op 03-08-2004, 22:00
gebruiker
Verstuur privé bericht

Catharina en Publi, heel erg bedankt voor jullie reactie en de hulp die jullie willen bieden..
Ik heb al wel veel gehoord van cookies op comp en ken er wel iets van maar ben helemaal geen computerexpert.. ik zal je berichtje wel es voorleggen aan iemand die er meer van afweet.. misschien weten zij het hoe of wat..
Na een zeker aantal persoonlijke berichtjes safe ik ze nu ergens en ik maak de inbox weer vrij.. en ik heb al ondervonden dat het op deze manier blijft werken.. dus doe ik zo maar verder..
Die cookies.. tja.. ik ben eigenlijk beter op de hoogte van de koekies in mijn koekjestrommel

Maar in ieder geval van harte bedankt !

Vele groetjes,
Koala