|
Plipski
|
Geplaatst op 11-01-2008, 20:29 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ontvangen van lucybaby [ Blokkeer gebruiker ] Ontvangen op 11-01-2008, 13:33 Bericht Hi Dear,
I am miss Lucina,a young good looking and loving girl with much passion of understanding and caring.Am about 168cm height with an average body size,honest with sharing,looking for a good caring and understanding man with an honest mind and sincerity.I came accross your profile in this site which interested me so much and it made me to fall for your love.My email is lucybaby4love@yahoo.com ,Am wiating for your mail soon so that we can know ourselves more and share pictures to each other.
Yours Lucybaby
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Ess
|
Geplaatst op 28-02-2008, 19:38 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ontvangen van dokkas4u [ Blokkeer gebruiker ] Ontvangen op 28-02-2008, 18:33 Bericht good day my dearest, please dont be offended for i got your profile in this dating.nu hope the sun rise get's you well and you are enjoying the weather, mine weather is cold and cloudy today, it was very great when i get your profile and i felt a graet spark in my heart despite that i have not seen you in person but your profile realy gave me a nice pleasure to communicate with you and see how the sun will shine's like. you can reach me via (luwiza_forreal2424@yahoo.com) for easiest communication and never mind as you could not view my pics here but i will send them immidiately i hear from you via email. yours luwiza with love & hugssssss
|
|
|
|
Queen of Ice! |
|
|
|
|
zwabbie
|
Geplaatst op 04-03-2008, 20:35 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hello My Name is Rita i whent to your profil today at dating.nu and i love it i think we can from there click through my email adress thus;(ritaonly123@yahoo.com) i am waiting for your lovely reply soonest because i need your comuncation so we can share blessing and understanding life which som have never test and understand so try to send an email to me so i can give you my picture so you can see who iam and i will tell you all of my detall ok i am looking for your reply soon i am the one want to be your frend have a wonderfull day yours Rita ritaonly123 at ya hoo dot com
Hallo Mijn naam is Rita i whent aan uw profiel vandaag op dating.nu en i love it i think we kunnen vanaf daar klik via mijn e-mail adres dus; (ritaonly123@yahoo.com) I am wachten voor je mooie antwoord afgelopen omdat i need uw comuncation zodat we kunnen delen zegen en begrip leven die som nog nooit testen en proberen te begrijpen, zodat een email te sturen naar me en ik kan u mijn foto zodat u kunt zien wie nu en Ik zal u vertellen al mijn detall ok I ben op zoek naar uw antwoord snel I am het een wilt uw frend Hebben een prachtige dag Uwe Rita Ritaonly123 op ya hoo dot com
|
|
|
|
Engels onderschrift verwijderd door Tinkerbelletje, zie regels. |
|
|
Plipski
|
Geplaatst op 08-05-2008, 01:05 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
We hebben dr weer 1
Ontvangen van jesica2 [ Blokkeer gebruiker ] Ontvangen op 06-05-2008, 20:37 Bericht jesicaamed@yahoo.com my name is jesica i am a young beautiful girl with full of love and carely also romantic,well i saw your profile on http://www.dating.nu and i love it,i think we can click together please i will like you to email back through my email adderss thusjesicaamed@yahoo.com) please i will like you to use your email adderss to contact me directly to my emailbox.atdesame time i will show you my photo and you also know more about me. thank's for your understanding, jesica
jesicaamed@yahoo.com mijn naam is tanyaluque Ik ben een jong mooi meisje met vol liefde en carely ook romantisch, en ik zag je profiel op http://www.dating.nu en i love it, ik denk dat we samen kunnen klikken kunt u zal ik graag willen dat u via e-mail terug mijn e-adderss dus: (jesicaamed@yahoo.com) neem dan zal ik net als u gebruik te maken van uw e-mail adderss contact met me opnemen op mijn emailbox.atdesame tijd zal ik je mijn foto en je weet ook meer over mij. dank voor uw begrip's, JESICA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sailor
|
Geplaatst op 23-05-2008, 05:24 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Weer eentje ... kissmira06 Ontvangen op 22-05-2008, 21:59 Bericht ahsemira99@yahoo.com HELLO DEAREST. My name is Samira,am loving,caring and honest girl at all time in nature with hot silm fit.My Email address is(ahsemira99@yahoo.com) I saw your profile today and became intrested in you,i will also like to know you the more,and if you dont mind i will like you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am. I believe we can move from here!I am waiting for your mail to my email address above.SAMIRA.(Remeber the distance or colour does not matter even our age different because i have something very IMPORTANT to tell you,but love matters alot in life) please contact me with this e-mail address (ahsemira99/A/T/y/a/h/o/o/D/O/T/c/o/m) Regard from, Samira.
Dit bericht is gewijzigd op 23-05 05:25.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zwabbie
|
Geplaatst op 04-09-2008, 13:07 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wieskuh
hey hallo daar. na lang overwegen toch maar de stap genomen om mijn oproep te plaatsen. ben Wies 30 jaar oud uit rotterdam, werkzaam in het bankwezen en ja ik heb een relatie.aangezien ik altijd mijn spanningsdrempel wil verhogen wil ik dat nu dus op dit vlak en hoop een geschikte persoon te vinden waar ik aan mijn trekken kan komen. laat maar eens wat horen wie weet wat er uit komt.
Je kan me bereiken door WB wies te sturen naar 2d2n
Ik heb hier voor gekozen ivm mijn relatie, zodat mijn man er niet achter kan komen
groetjes van wies
|
|
|
|
Engels onderschrift verwijderd door Tinkerbelletje, zie regels. |
|
|
|
|
Erik_ehv
|
Geplaatst op 10-09-2008, 16:41 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Geplaatst op 10-09-2008, 15:10 Reageer user icon Berichten: 1 gebruiker Verstuur privé bericht Hello Ik ben een sexy studente uit Amsterdam en zoek een man die mij wilt verwennen, welke leuke man kan mij hierbij helpen? Wie kan mij lekker lang laten genieten? Contacteer mij zo snel mogelijk en je zult er geen spijt van krijgen! 0906 1122330 code 2521
Lisa
|
|
|
|
Het lijkt me heerlijk om sex te hebben met een vrouw die ouder is dan ik ben. |
|
|
Erik_ehv
|
Geplaatst op 10-09-2008, 16:42 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Debbie84 Geplaatst op 10-09-2008, 14:53 Reageer user icon Berichten: 1 gebruiker Verstuur privé bericht Ben een blond stoeipoesje met ruime fantasie,ontvang jullie graag bij me thuis in gezellig ingerichte prive of kom lekker naar jullie toe,kan van veel genieten en laat me graag meeslepen in de meest Erotische,Geheime ,Sensuele en Donkere fantasieén van het sexleven !!!
0906 1122330 code 2523 kusjes Debbie xxx
|
|
|
|
Het lijkt me heerlijk om sex te hebben met een vrouw die ouder is dan ik ben. |
|
|
Peter012345
|
Geplaatst op 21-09-2008, 00:27 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ontvangen van baby20 [ Blokkeer gebruiker ] Ontvangen op 20-09-2008, 17:04 Bericht Gegroet Ik ben Miss Linda hier is mijn e-mail lindaahaneku@yahoo.com ik ben vrijgezel. Maar hoe gaat het ermee? hoop dat u fijne en in perfecte conditie van health.I ging via uw profiel en ik lees het en nam intersest in dat, als je het niet erg Ik zal graag willen weten dat je veel beter, hoewel ik kwam on line op zoek naar een echte en liefdevolle man die klaar is voor een echte, eerlijke en liefdevolle relatie en in staat zullen zijn om goed op me als je het soort man ben het dan over praten, stuur me een mail op mijn prive e-mail lindaahaneku@yahoo.com, dus dat ik zal u alles vertellen over mijn foto en stuur voor je kijken ernaar uit van u te horen dank en God zegene. Best Regard, Linda
|
|
|
|
bi-M versatile zoekt stel met top-M [regio Utrecht-Amsterdam] |
|
|
Marc-zld
|
Geplaatst op 23-09-2008, 13:58 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ontvangen van cindy12 Ontvangen op 23-09-2008, 13:25 Bericht Hey leuk je mailtje te krijgen, is alles goed met je? met mij gaat het wel, voor het geval je dat wilde weten haha. het is wel eventjes onwennig voor me, omdat het de eerste keer is dat ik het via een datingsite probeer, heb jij al vaker op deze manier contact gezocht? ik zal nog even iets over mezelf bloot geven: ik heel wat ervaringen en stormen achter de rug, maar ben toch blijven geloven in mijn prins op het witte paard. daar ergens moet die toch zijn? ik ben heel eerlijk, ik ben echt gek op sex en hou er heel erg van om te experimenteren. helaas ben ik daar door vorige partners in terug gehouden en niet gestimuleerd, dus ik hoop dat jij het geen probleem vind haha. buiten sex wil ik ook liefde kunnen vinden, dat is toch iets wat ieder mens nodig heeft he? het lijkt me erg leuk om samen een keertje af te kunnen spreken om iets leuks te gaan doen als jij dat ook wilt natuurlijk, anders houd het al snel op. mijn planning is om ook vrij snel een afspraak te kunnen maken, want maanden wachten heb je niet veel aan. ik wil alleen wel om je begrip vragen voor het volgende: vanwege teleurstellingen ed maak ik liever een beginnend contact met je op een wat andere manier. als je graag een afspraakje met me wilt, kun je me een berichtje sturen naar drie 8 drie 9 dan zet je aan het begin van je lo ve en daar achter mijn naam ( tss spatie). ,nog een reden om snel een afspraak te maken, ik hoop je dus ook zo meteen te spreken! Kus van cindy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brady
|
Geplaatst op 14-10-2008, 08:51 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
En deze:
Hiya! Ik ben Pika en ik ben opzoek naar een lieve jongen die mijn leven weer kleur in wil blazen. Ik ben 18 jaar en ik verjaar op 20 november. Mijn hobby's zijn: * Tekenen * Schrijven * Internetten * MSN'en * Gamen * Shoppen * Chillen * Foto's maken * Muziek luisteren * Films kijken Wil je meer weten? PM me maar dan xxx Pika. P.S. Hier is een foto van mij:
Ook bekend onder een andere naam.
|
|
|
|
|
|
|
Brady
|
Geplaatst op 14-10-2008, 08:52 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Namelijk deze:
Hi! ^^
Ik ben Menne en ik ben 18 jaartjes jong. Ik kom uit Beverwijk, een klein stadje in de provincie Noord-Holland. n_n
Mijn hobby's zijn: * Tekenen * Schrijven * Internetten * MSN'en * Gamen * Shoppen * Chillen * Foto's maken * Muziek luisteren * Films kijken * TV kijken
Ik heb me hier aangemeld omdat ik opzoek ben naar een leuke knul. Hij moet in in ieder geval het volgende zijn: * Eerlijk * Betrouwbaar * Lief * Romantisch * Grappig
O ja, ik ben hier voor een LIEFDESrelatie... NIET voor iets wat alleen maar met SEKS te maken heeft.
xx Menne~<3
P.S. Hier is een fotootje van mij:
Dit bericht is gewijzigd op 11-10 17:43.
|
|
|
|
|
|
|
Brady
|
Geplaatst op 14-10-2008, 09:06 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ik zie dubbel!

Hi! Ik ben Kim en ik kom uit Heemskerk (een klein dorpje in de provincie N-H). Nou, ik heb me hier dus aangemeld omdat ik wel eens een keertje zou willen afspreken met een lief meisje dat ook Bicurious/Biseksueel is. Niet om dan per sé te hoeven seksen, maar gewoon om gezellig iets samen te doen. Een beetje chillen, shoppen, of iets anders leuks (het liefst in Heemskerk of Beverwijk). Ik ben namelijk totaal niet uit op seks, want ik heb een vaste vriend, maar ik zou wel eens een Bicurious/Biseksueel meisje als vriendin willen hebben waarmee ik leuke dingen kan doen en gewoon vriendinnen mee kan worden en de rest zien we dan wel weer. Ik zou het fijn vinden als dat meisje niet ouder is als 21, anders vind ik het waarschijnlijk gewoon te oud. Mijn hobby's zijn: tekenen, schrijven, internetten/MSN'en, gamen, shoppe, chillen, foto's maken, muziek luisteren, films kijken, TV kijken en uitgaan. Ikzelf kleed me graag alternatief, dus dat moet geen probleem zijn... xx Kim.
Dit bericht is gewijzigd op 11-10 18:46.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gozer18
|
Geplaatst op 14-10-2008, 22:04 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hello ,How are you,hope you are doing well,am Lilian lovely girl,and i drop at your profile, at (dating.nu and i love what i saw there,i beleive we can get aquainted,so if it interests you,pls reach me back here okay for further communications okay.i stop here awaiting your respond. Regards, So my dearest pls contact me in my box with my e-mail address .(lilian_akoh3@yahoo.com) so that i will send my photo for you I .Hope to hear from you soon. Thanks Lilian
lilian_akoh3@yahoo.com
Hallo , Hoe gaat het met je, hoop dat je het goed doen, ben Lilian lieve meid, en ik druppel op je profiel, op (dating.nu En ik hou van wat ik zag er, denk ik dat we kunnen krijgen kennen, dus als het u interesseert, pls bereiken me hier terug in orde voor de verdere communicatie okay.i stoppen hier nog niet op reageren. Groeten, Dus mijn liefste aub contact met mij op in mijn vak met mijn e-mail adres. (Lilian_akoh3@yahoo.com) zodat ik zal u mijn foto voor u ik. Hope iets van u te horen binnenkort. Bedankt Lilian
lilian_akoh3@yahoo.com
de vertaling is enigszins grappig maar voor de rest irritant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc-zld
|
Geplaatst op 16-10-2008, 12:34 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hier weer één:
Ontvangen van aura29 Ontvangen op 16-10-2008, 12:19 Bericht [erg leuk dat je op me reageert.. zoals je hebt gelezen ben ik op zoek naar een leuke en lieve man.. ben het beu om alles alleen te moeten ondernemen en de avonden alleen door te brengen. heb veel liefde te geven maar natuurlijk alleen aan de juiste persoon. Zou je graag beter willen leren kennen, maar ben een beetje huiverig om meteen mijn telefoonnummer te geven.. dit heeft natuurlijk wel een goede reden, maar dat vertel ik je nog wel dan. Ik wil even mijn privay waarborgen tot ik weet dat jij ook net zo serieus als ik bent. hoop dat je dat kan begrijpen anders houdt het bij deze mail op voor ons. ik hoop dan dat je me een smsje gaat sturen en dan gaan we snel iets afspreken, want ik heb ook geen zin om langdurig te gaan smsen, maar kan even niet anders. Stuur je me dan een smsje ? love aura naar 3839 € 1,50 POB ) dont worry dat betaal ik ook ) Nou ik zie het wel maar hoop wel dat je reageert... knuffel aura
|
|
|
|
|
|
|
|