intelligent Geplaatst op 04-11-2007, 12:46
verwijderd
Verstuur privé bericht

Wat ik niet snap is dat er een grote groep blinde, stomme mensen zijn die nogsteeds niet kan begrijpen wat er allemaal gebeurt op al die dating site's.Niet eens na een "uitleg".
Ik ben ook slachtoffer geweest van dating site's net als de meesten maar een ding wel, ik heb mijn lessje geleerd.
Een dating site is een simple script meestal in PHP voor een betere beveiliging, en iedereen kan eentje zetten op hun vrije ruimte.Sommigen zijn gratis en sommigen moet je kopen.Eenmal je een dating script heb kunt u wat u wilt ermee doen als je weet hoe het moet.
Op de eerste plaats kan jijzelf als eigenaar zoveel profielen maken dat je wilt.Die profielen vallen allemaal onder "nep-profiel" en zitten natuurlijk  tussen de goeien van mensen die zich hebben ingeschreven of geregistreerd.Een voorbeeld: een profiel met een foto van een ontzettend mooie vrouw erop.Als de geregistreerde persoon van die profiel een man is,weet je tog niet.En als het zo is dan wordt het ook gezien als een nep-profiel.Zowel op Lexa als op Iwannadate en Relatieplanet heb ik meegemaakt met nep-profielen.Ik moet nog zeggen sommige mensen op die fotos zou je nooit tegen komen in nederland niet eens met behulp van infra-rood strallen.(goed voor de stomme mensen die de hele tijd slaap).
Ik zou later hier twee links zetten die je kunt gebruiken om duidelijk te zien hoe je voor de gek wordt gehouden door eigenaren van sommige dating site's bv. als je van plan bent om te gaan daten via sms.Ik zou wel alle mensen die hier komen adviseren om beter alleen gebruik te maken van gratis dating site's totdat een groot deel van die problemen zijn opgelost.Bedankt en een fijne dag verder!

meld dit bericht aan een moderator

Mikki Geplaatst op 04-11-2007, 20:39
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Ooit van”common sense” gehoord .......Dit is vaak belangrijker dan intelligentie  

meld dit bericht aan een moderator

best leuk...