|
tesssssa
|
Geplaatst op 22-05-2007, 13:06 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo mannen,
Toen ik een chatvriendin vertelde over mijn geheim verlangen naar een lieve opwindende man voor erotisch mailen en chatten wees ze mij op deze website. Dus hier ben ik, spannend....
Ik ben een best wel mollige maar aantrekkelijke vrouw van 43 met bruine ogen, cup C, vrij klein (1.61m) en donker haar. Door een lang huwelijk waarin passie vrijwel ontbreekt ben ik helaas nogal onervaren op gebied van liefde en seks...... Maar mijn begeerte groeit. En zolang ik nog niet gescheiden ben, dat zal hopelijk niet al te lang meer duren, kan ik daar geen kant mee op. Daarom zoek ik jou....
Jij bent een lieve, lekkere, slimme, hartstochtelijke man, die houdt van vrouwelijke rondingen en heeeeel erg goed is met woorden...... Ik wil niet een echte date en ook niet webcammen. Ik zoek iemand met verbeeldingskracht die mij in vuur en vlam kan zetten.
Spreekt dit je aan, laat het me dan svp zo snel mogelijk weten!!!
Liefs,
Tessa
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tesssssa
|
Geplaatst op 23-05-2007, 13:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wow wat een berg reacties heb ik van jullie ontvangen, bedankt!
Zoals gezegd zoek ik een opwindende en lieve man die heel goed is met woorden, een virtuele minnaar. Een 'stuk' of zeven maakten op mij een mooie eerste indruk, met hen ga ik verder. Hieraan heb ik mijn handen vol, dus op nieuwe aanmeldingen zit ik niet meer te wachten.
De 'afvallers' heb ik trouwens ook zoveel mogelijk geantwoord. Hopelijk ben ik niemand vergeten en alleen al te lompe of domme reacties heb ik volledig genegeerd.
Groetjes,
Tessa
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|