|
Boterbloempje
|
Geplaatst op 12-04-2007, 19:19 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Dag allemaal,
Ik ben hier nieuw op het forum maar heb mij aangemeld voor slechts één specifieke reden en oproepje..
Ik heb nu al een behoorlijk tijdje geleden een leuke chat gehad met iemand en sinds die chat zit ik met een, ja noem het maar, obsessie voor .. de penis in al zijn formaten en toestanden  Sinds eventjes ben ik begonnen aan een heel speciale verzameling.. een verzameling van foto's van penissen.. ik heb er al redelijk wat maar ben altijd op zoek naar nog meer exemplaren.. dus, je hoort mij al komen, .. als er mannen zijn die, natuurlijk in alle anoniemiteit, mij een foto van hun kleine (of grote) rakker willen sturen, deze zijn altijd welkom op het speciale mailadresje van in mijn profiel... Voor alle duidelijkheid ik ben op zoek naar een foto van jouw penis, niet één of andere die je van het net plukt.. het liefst heb ik voor mijn verzameling een fotootje van in slappe en ééntje van in erecte toestand (maar moet niet ..) + een vermelding van je leeftijd..
Ik ben NIET uit op mailcontact of msn of iets dergelijks (of jouw exemplaar zou echt fantastisch moeten zijn .. nee nee, grapje   Ik zal van zodra ik je fotootje(s) heb, je mailadresje ook verwijderen als je dat wil om je volledige anonimiteit te garanderen...
Ik ben benieuwd naar de reacties.. en voor degenen die iets sturen, nu alvast bedankt!! kussss
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|