|
internetmaagd
|
Geplaatst op 26-03-2007, 21:45 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Dag,
Ik ben een getrouwde Vlaamse vrouw van 47. Ik ben niet zo heel bedreven en ervaren met internet en het is ook de eerste keer dat ik op een site als deze kom. Maar internet lijkt mij eigenlijk de ideale weg om te vinden waar ik naar op zoek ben.. Ik ben een vrolijke en levenslustige vrouw en ook nog steeds gelukkig getrouwd maar ben op zoek naar iets spannends... misschien zelf een echte vaste minnaar naast mijn huwelijk... maar in eerste instantie wil ik het internet gebruiken om anoniem en veilig contact te zoeken met leuke andere mannen. Uiterlijk en leeftijd zijn voor mij in eerste instantie veel minder belangrijk dan eerlijkheid, discretie en spontaanheid... eerst elkaar via mailtjes wat leren kennen, en we zien later wel of het meer wordt of moet worden..
Enkel serieuze reacties aub...
groetjes, internetmaagd
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
beer41
|
Geplaatst op 02-06-2007, 17:26 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo, Ik heb je ontmoet op internet. Zou eens een mail-contactje willen, met enkele summiere gegevens: ik ben uit de streek van Brugge en zou ervan houden te weten in welke regio jij woont, daar vele tientallen kms ook voor een moeilijkheid kunnen leiden ! Ik ben nog deeltijds op baan niettegenstaande ik 60+ ben. Kan ik een mailtje terug krijgen? Dank je Beer41
|
|
|
|
niet vrije man zoekt mailvriendin en. . . |
|
|
danswinger
|
Geplaatst op 23-06-2007, 20:32 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo dame,
Misschien heb je sinds je advertentie al de minnaar gevonden die je zocht?
Ikzelf ben pas terug in Belgie na een aantal jaren in het buitenland gewerkt te hebben. Ben 48jr, gescheiden, zoek sympathiek en charmant vrouwelijk contact, mag vast zijn maar niet meer bindend.
Ik heb een commerciele job, dus veel op de baan en kan redelijk flexibel plannen om eens een privé afspraak te hebben.
Eerder van het levensgenietertype (dit betekent voor mij kuieren in steden of natuur, terrasjes doen, iets eten en drinken). Hou ook enorm van muziek en film.
Hopelijk mail je iets terug, als jouw zoektocht nog actueel is?
Groetjes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
internetmaagd
|
Geplaatst op 30-08-2007, 16:14 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
hallo iedereen,
is een tijdje geleden dat ik deze oproep heb geplaatst en ook al een tijdje geleden dat ik nog ben komen kijken hier.. Allereerst wil ik zeggen aan iedereen die er deftig en fastoenlijk op gereageerd heeft: dankjewel voor je reactie! Sorry dat ik niet elk privé-berichtje persoonlijk heb kunnen beantwoorden, maar bij deze dus voor iedereen een dankjewel voor je reactie! De reden waarom ik niet meer hier ben geweest, is omdat ik enkele slechte ervaringkjes heb gehad en dus niet meer het risico wou lopen, ook al niet voor mijn relatie die ik echt niet zou willen verliezen.
groetjes aan iedereen en misschien tot later nog ooit!
dikke kus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hk57
|
Geplaatst op 21-09-2007, 02:44 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi internetmaagd.
Laat ik me voorstellen ik ben een getrouwde man en op zoek naar spanning in de vorm van fantasie:en delen elkar geile verhalen sturen en hopenlijk cammen of geile foto's uitwisselen. Ik ben dus ook op zoek naar die zelfde spanning als jij. Ik ben 50 jaar en hoop op een fantastische geile stiekeme relatie met jou waarin we veel voor elkaar kunnen betekenen denk ik. Dus aub reageer op hk.57@hotmail.com Dikke kus en voor de spanning een likje door je .......
|
|
|
|
zoek een getrouwde vrouw voor geil mailen en cammen. Laat ons onze fantasieën delen. Kom vrouwen reageer. |
|