|
ilseplaygirl
|
Geplaatst op 20-03-2007, 15:11 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hoi ik ben ilse, een knappe blonde meid van 26. Verbreek de sleur in je leven en ontdek opnieuw de geneugten van het leven. Samen genieten met z'n tweetjes van speels gestoei en heerlijke sex. Gezellig samenzijn, knuffelen, zoenen, strelen,... is er iets mooiers?
Ik ontvang te roeselare van 9u tot 19u, behalve op zondag. Aarzel niet en contacteer mij voor meerdere info
Veel liefs, ilseke
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 21-05 21:56.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
het leven is heerlijk als je er maar van geniet |
|
|
Veerle
|
Geplaatst op 24-05-2007, 17:09 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi,
Ben jij een jonge meid die graag iets wil bijverdienen ? Ben jij een jonge meid die niet gruwelt van het woord sex ? Ben jij een jonge meid die weet wat pijpen is ? Dan moeten we misschien maar eens een afspraakje maken.... Een pijpje voor een prijsje, een prijsje voor een pijpje. Ik heb een leuke relatie alleen blijft de orale sex een gemis, dus zie je het zitten om af en toe eens af te spreken en mijn stijve penis te verwennen met je mondje ? Laat dan zeker iets weten... Het spreekt voor zich dat de prijs varieert voor het aangebodene Een pijpje terwijl jijzelf gewoon gekleed blijft zal uiteraard minder hoog vergoed worden dan een pijpje terwijl jezelf ook naakt bent en mijn warme zaad over je gezicht laat spuiten.....Hoever je wil gaan bepaal je natuurlijk zelf.... Eerlijke prestatie = eerlijke prijs = plezant voor beide partijen
Groetjes, Kristof
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
dit is de ondertitel |
|