minisin Geplaatst op 08-03-2008, 18:46
gebruiker
Verstuur privé bericht

awel, dat denk ik nu ook zie

meld dit bericht aan een moderator

veelheid Geplaatst op 08-03-2008, 18:58
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk dat Ess wel gelijk heeft.  Nu ja... ik zou het niet oneens durven zijn met Ess want dat is een harde.   

übermensch 
axelf Geplaatst op 08-03-2008, 18:59
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo,

Als ik het goed heb is Anja1000 nu 20 jaar. Ik vraag me af  op welke school ze zit.
Het begint aardig op het verhaal van Kellytje van het leerlingenforum te lijken.
Volgens mij zijn Anja en Kelly één en dezelfde persoon en is zij geen meisje maar een jong ventje dat het leuk vind om zijn eigen fantasieën te spuien op dit forum.

Groeten Axel.
( o, ja ik ben ook de Axel die op het leerlingenforum heeft gereageerd op Kellytje.)

Ess Geplaatst op 08-03-2008, 19:03
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 08-03-2008, 18:58 veelheid schreef:
Ik denk dat Ess wel gelijk heeft.  Nu ja... ik zou het niet oneens durven zijn met Ess want dat is een harde.   

Neuh joh, een eitje..

Queen of Ice! 
Ess Geplaatst op 08-03-2008, 19:09
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 08-03-2008, 18:59 axelf schreef:
Hallo,

Als ik het goed heb is Anja1000 nu 20 jaar. Ik vraag me af  op welke school ze zit.
Het begint aardig op het verhaal van Kellytje van het leerlingenforum te lijken.
Volgens mij zijn Anja en Kelly één en dezelfde persoon en is zij geen meisje maar een jong ventje dat het leuk vind om zijn eigen fantasieën te spuien op dit forum.

Groeten Axel.
( o, ja ik ben ook de Axel die op het leerlingenforum heeft gereageerd op Kellytje.)

Of het nou een ventje is, een Kelly, een Anja of een wat dan ook..

Het is zeker een teaser zonder laarsjes.

Als ze/hij die laarsjes had gehad, dan was die foto al lang over de brug geweest. Maar neuhhh, Anja/Kelly/dat ventje vindt het alleen maar leuk om kerels op te geilen.

Stelt niks voor. Ze/hij is helemaal niet fier op die kutlaarzen, want ze zijn er helemaal niet....

Heb het mijn persoonlijke project gemaakt (heb toch geen leven) om Anja te blijven vragen om de foto's..        

En weet je, ik zou er niet zo'n big deal van maken, als ze die foto's niet beloofd had, maar dat deed ze (of hij natuurlijk) wel en daarom wil ik ze graag zien.

Queen of Ice! 
veelheid Geplaatst op 08-03-2008, 19:10
gebruiker
Verstuur privé bericht

@ Ess... Toen ik pas registreerde had je hier een draadje lopen waarin je je nieuwe requirements even uit de doeken deed.  Een doorgewinterde SM'er zou er van gaan lopen zijn.   

Dit bericht is gewijzigd op 08-03 19:14.

übermensch 
veelheid Geplaatst op 08-03-2008, 19:14
gebruiker
Verstuur privé bericht

on-topic: Rijlaarzen... of elk soort van hoge laarzen in leder of zo blijven voor mij ubersexy.  Ik draag zelf ook graag laarsjes maar dan de mannenmodelletjes uiteraard... ietsje korter.  Al is het tegenwoordig moeilijk om nog degelijke laarsjes voor mannen te vinden zonder dat het cowboy boots zijn.

übermensch 
Ess Geplaatst op 08-03-2008, 19:15
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 08-03-2008, 19:10 veelheid schreef:
@ Ess... Toen ik pas registreerde had je hier een draadje lopen waarin je je nieuwe requirements even uit de doeken deed.  Een doorwinterde SM'er zou er van gaan lopen zijn.   

Haha, dat moet een doorgewinterde BDSM'er ook vooral doen... zonder dat ie aan die eisen voldoet hoeft ie niet te komen.

Maar dat is inderdaad alleen dan, en niet nu.. Ben niet altijd hard.. Wel altijd raar, maar niet altijd hard!

Oh en ik heb mede daardoor natuurlijk 10 gezichten, dat even helder hebbend.  

Queen of Ice! 
veelheid Geplaatst op 08-03-2008, 19:22
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 08-03-2008, 19:15 Ess schreef:
[...]

Haha, dat moet een doorgewinterde BDSM'er ook vooral doen... zonder dat ie aan die eisen voldoet hoeft ie niet te komen.

Maar dat is inderdaad alleen dan, en niet nu.. Ben niet altijd hard.. Wel altijd raar, maar niet altijd hard!

Oh en ik heb mede daardoor natuurlijk 10 gezichten, dat even helder hebbend.  

Raar kan leuk zijn.  Moest je niet zo ver wonen, dan zou ik graag een glaasje wijn of bier met je gaan drinken.   

übermensch 
Ess Geplaatst op 08-03-2008, 19:23
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 08-03-2008, 19:22 veelheid schreef:
[...]

Raar kan leuk zijn.  Moest je niet zo ver wonen, dan zou ik graag een glaasje wijn of bier met je gaan drinken.   

Ja, het is aardig uit de buurt... Inderdaad.

Queen of Ice! 
veelheid Geplaatst op 08-03-2008, 20:14
gebruiker
Verstuur privé bericht

The queen of ice is right.

übermensch 
redmustang Geplaatst op 27-03-2008, 15:11
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

heb je pb gestuurd.
redmustang1964@hotmail.com

gezocht man/vrouw voor cam of date 
ponny Geplaatst op 28-03-2008, 12:48
gebruiker
Verstuur privé bericht

wel ik moet zeggen dat ik zo een laarsjes boven een strakke jeans wel lekker geil vind ja dus ik versta je compleet lol

Kingg Geplaatst op 30-03-2008, 13:59
verwijderd
Verstuur privé bericht

Rijlaarzen is dat iets nieuw of zit ik ferm achter.

Of zijn er bepaalde freaks aanwezig voor 'bottekes'  

Jonge man van 20 
Psodii Geplaatst op 09-04-2008, 22:56
gebruiker
Verstuur privé bericht

A fijn, diegene die het topic gestart is (man of vrouw) is nu zo geschrokken dat ze nooit meer terug komt  

1 2 3 4