|
|
|
|
|
axelf
|
Geplaatst op 08-03-2008, 18:59 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Als ik het goed heb is Anja1000 nu 20 jaar. Ik vraag me af op welke school ze zit. Het begint aardig op het verhaal van Kellytje van het leerlingenforum te lijken. Volgens mij zijn Anja en Kelly één en dezelfde persoon en is zij geen meisje maar een jong ventje dat het leuk vind om zijn eigen fantasieën te spuien op dit forum.
Groeten Axel. ( o, ja ik ben ook de Axel die op het leerlingenforum heeft gereageerd op Kellytje.)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Ess
|
Geplaatst op 08-03-2008, 19:09 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 08-03-2008, 18:59 axelf schreef:
Hallo,
Als ik het goed heb is Anja1000 nu 20 jaar. Ik vraag me af op welke school ze zit. Het begint aardig op het verhaal van Kellytje van het leerlingenforum te lijken. Volgens mij zijn Anja en Kelly één en dezelfde persoon en is zij geen meisje maar een jong ventje dat het leuk vind om zijn eigen fantasieën te spuien op dit forum.
Groeten Axel. ( o, ja ik ben ook de Axel die op het leerlingenforum heeft gereageerd op Kellytje.)
|
Of het nou een ventje is, een Kelly, een Anja of een wat dan ook..
Het is zeker een teaser zonder laarsjes.
Als ze/hij die laarsjes had gehad, dan was die foto al lang over de brug geweest. Maar neuhhh, Anja/Kelly/dat ventje vindt het alleen maar leuk om kerels op te geilen.
Stelt niks voor. Ze/hij is helemaal niet fier op die kutlaarzen, want ze zijn er helemaal niet....
Heb het mijn persoonlijke project gemaakt (heb toch geen leven) om Anja te blijven vragen om de foto's..
En weet je, ik zou er niet zo'n big deal van maken, als ze die foto's niet beloofd had, maar dat deed ze (of hij natuurlijk) wel en daarom wil ik ze graag zien. 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Queen of Ice! |
|
|
|
|
|
|