|
Animus
|
Geplaatst op 20-02-2007, 16:56 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo moderators. ik heb al 3 uur zitten klote om mijn afbeelding te wijzigen ik dacht de hele tijd dat mijn afbeelding te groot was ik begon met 10kb en heb uiteindelijk mijn afbeelding zo klein gekregen dat hij 800 byte was. ik heb alles geprobeer bmp jpg gif 60*60 pixels 59*59 pixels. niks werkt. ik hoop dat jullie mij verder kunne helpen zou heel fijn zijn. groete animus.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
publi
|
Geplaatst op 21-02-2007, 14:08 |
|
global moderator
Verstuur privé bericht
|
De avatar wordt, indien te groot, automatisch verkleind naar 60x60. Bitmaps (.bmp) worden niet geaccepteerd, want dat is geen web format.
In de logbestanden is te zien dat uw avatar alle keren prima is geupload en gesynchroniseerd, muv van de bitmap.
Ik vermoed daarom dan ook dat u last heeft gehad van caching. Uw browser heeft de oude afbeelding als het ware onthouden en niet gekeken of er iets gewijzigd is. Na het uploaden van uw nieuwe avatar,wordt nog steeds de oude weergegeven door uw browser, ofschoon andere bezoekers de nieuwe afbeelding zien. U kunt dit oplossen met een reload (F5), of desnoods een harde reload (shift-F5). Een keer de browser opnieuw starten zou ook moeten helpen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|