|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raido
|
Geplaatst op 08-02-2007, 18:26 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo liefje, zoek ee geile griet die fantassieen wil uitwissellen. eenmalig maar iefst langdurig. Ik masseer, lik, zoen, streel,... je tot je je in de zevende hemel bevind. Men tong zal je helle lichaam likken en masseren. geen enkel plekje blijft ongemoeit Elk gevoelig plekje van je lichaam wil ik kennen en verwennen. Experimenteren en fantasieen waarmaken. Ik heb er superveel en ben zeker jij ook. men dromen: In een lift, bos,... allé met een grote pakkans; Maar ook standjes, speeltjes, ....noem maar op. alleen geen plas of harde sm. Soft ben ik nieuwschierig naar maar vind ik raar. bv ik wil eens worden vastgebonden en geblinddoekt Waarbij jij me zegt wat ik doen moet. je komt met je zachte poesje boven men gezicht zitten en plaagt me ik zie nks en moet je poesje zoeken en je wil gelikt worden maar zacht, heel zacht. even later wil je harder. jij beslist dan alles. Maar ook droom ik van romantiek een bubbelbad film en knuffels. Men doel is iemand vinden waarmee ik lekker kan genieten. Wel geen vaste relatie. wel een sex- geniet relatie. Laat me snel iets weten dn kunen we elkaar snel, lekker verwennen. ben al langop zoek naar zo een relatie. En heb kortlings besloten om via internet iemand te zoeken. Had al enkele keer en afspraak waarbij k stond te wachten maar kwam niemand. dus wel serieus. warme Knuffels en hete zoenen jeremy (alias raido)
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 09-02 11:04.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
parking, openlucht, lift, .... |
|
|
|
|
|
|