Webmaster Geplaatst op 01-11-2006, 10:00
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Vraagje aan alle gebruikers:

Hebben jullie nog sugesties om deze site nog beter naar de wensen van de gebruikers aan te passen, jullie zijn tenslotte de gebruikers.

meld dit bericht aan een moderator

naughty_rob Geplaatst op 01-11-2006, 10:59
verwijderd
Verstuur privé bericht

Een spellingscontrolefunctie? sorry  
Maar misschien de mogelijkheid om zelf je berichten te wijzigen na plaatsing.

censor morum 
Webmaster Geplaatst op 01-11-2006, 11:12
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

OK, we hebbem dit in het verleden weggehaald omdat veel gebruikers hun oproep ineens wijzigde waardoor de reacties nergens meer op sloegen

Ik heb nu ingesteld dat iemand die iets post zijn tekst binnen 5 minuten na posten kan wijzigen, zo kun je inderdaad je "foutjes"er uit halen en zelf wijzigen
Zie je later nog dingen meld dit dan even, dan zal ik je post openen zodat de pister dit alsnog even kan wijzigen

Naturist Geplaatst op 03-11-2006, 17:33
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo

Ik zou het leuk vinden om naast het onderwer te kunnen zien wanneer de berichtjes juist geplaatst zijn. Soms worden er berichten geplaatst met betrekking op een dat een paar uur later. Zo kunnen we snel zien welke berichten niet meer hoeven te lezen.

Groeten

angeleyes1971 Geplaatst op 05-11-2006, 00:43
verwijderd
Verstuur privé bericht

spellingscontrole idd

Webmaster Geplaatst op 06-11-2006, 10:27
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 03-11-2006, 17:33 Naturist schreef:
Hallo

Ik zou het leuk vinden om naast het onderwerp te kunnen zien wanneer de berichtjes juist geplaatst zijn. Soms worden er berichten geplaatst met betrekking op een dat een paar uur later. Zo kunnen we snel zien welke berichten niet meer hoeven te lezen.

Hiervoor heb je 2 mogelijkheden:

- Op de index staat "nieuwe berichten sinds laatste bezoek", hier kun je zien wleke berichten nieuw voor je zijn
- Acieve onderwerpen bovenaan, hier kun ej de laatste post zien, de post die rood zijn zijn gepost binnen 2 uur na je inloggen

Webmaster Geplaatst op 06-11-2006, 10:29
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 05-11-2006, 00:43 angeleyes1971 schreef:
spellingscontrole idd

Een spelcontrolle?
je hebt nu 5 minuten de tijd om je post  na te lezen en te wijzigen, lijkt me voldoende om de meeste fouten eruit te kunnen halen

Wil je echt foutloos schrijven maak dan eerst een post in word en laat daar de spelling controleren, wellicht een tip.

Trekkert Geplaatst op 21-03-2007, 23:34
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Misschien de mogelijkheid om een periode aan te geven bij het zoeken. Als je nu de zoekfunctie gebruikt krijg je ook topics terug waar voor het laatst in 2005 in gereageerd is.

Je leeft maar 1x keer doe het dan ook goed. 
hug Geplaatst op 31-03-2007, 10:04
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Please:
- threads op slot gooien waar al meer dan een maand niet op gepost is
- originele poster zou z'n eigen threads op slot moeten kunnen gooien (of verwijderen)
- aparte rubriek voor betaalde contacten (evt. ook voor stellen of andere variaties)

Spellingschecker zit al in je hoofd, en mensen die afknappen op slecht taalgebruik moeten daar wel op kunnen blijven selecteren, vind ik.