|
|
|
|
|
Webmaster
|
Geplaatst op 01-11-2006, 11:12 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
OK, we hebbem dit in het verleden weggehaald omdat veel gebruikers hun oproep ineens wijzigde waardoor de reacties nergens meer op sloegen
Ik heb nu ingesteld dat iemand die iets post zijn tekst binnen 5 minuten na posten kan wijzigen, zo kun je inderdaad je "foutjes"er uit halen en zelf wijzigen Zie je later nog dingen meld dit dan even, dan zal ik je post openen zodat de pister dit alsnog even kan wijzigen
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Webmaster
|
Geplaatst op 06-11-2006, 10:27 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 03-11-2006, 17:33 Naturist schreef:
Hallo
Ik zou het leuk vinden om naast het onderwerp te kunnen zien wanneer de berichtjes juist geplaatst zijn. Soms worden er berichten geplaatst met betrekking op een dat een paar uur later. Zo kunnen we snel zien welke berichten niet meer hoeven te lezen.
|
Hiervoor heb je 2 mogelijkheden:
- Op de index staat "nieuwe berichten sinds laatste bezoek", hier kun je zien wleke berichten nieuw voor je zijn - Acieve onderwerpen bovenaan, hier kun ej de laatste post zien, de post die rood zijn zijn gepost binnen 2 uur na je inloggen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hug
|
Geplaatst op 31-03-2007, 10:04 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Please: - threads op slot gooien waar al meer dan een maand niet op gepost is - originele poster zou z'n eigen threads op slot moeten kunnen gooien (of verwijderen) - aparte rubriek voor betaalde contacten (evt. ook voor stellen of andere variaties)
Spellingschecker zit al in je hoofd, en mensen die afknappen op slecht taalgebruik moeten daar wel op kunnen blijven selecteren, vind ik. 
|
|
|
|
|
|