|
Sailor
|
Geplaatst op 30-10-2006, 20:09 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste medeleden,
Daten als beide partijen niet kunnen ontvangen vereist locaties die voldoen aan specifieke eisen, zoals vlot en terplaatse kunnen boeken, discretie van gebruik, geen nominatief inboeken, beschikbaarheid per uur enz...
In België zijn een aantal RV-Hotelletjes die perfect aan deze vereisten voldoen. Bv Ptitami in Gent waar je kamers beschikbaar hebt voor 2u aan 25 € én de kamers zijn uitgerust met jacuzzi !
Bestaan deze ook in Nederland, zo ja graag een overzichtje.
Alvast bedankt voor de informatie!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ess
|
Geplaatst op 11-11-2006, 17:28 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Tja Sailor, vind ik ook wel waardevolle informatie. 
Nu is het meestal Van der Valk of Mitland in Utrecht, voor 't volle pond. Nu date ik liever niet met kerels die mij laten betalen, dus ik weet niet precies of ze wel eens dealtjes hebben gemaakt aan de receptie.
Ikzelf heb het wel eens geprobeerd en het lukte bij De Witte Bergen (ook Van der Valk). Ik weet niet meer precies hoeveel het was, maar kreeg de kamer voor de helft van de prijs omdat ik dezelfde avond nog wegging. Is wel langggg geleden hoor.
Ben benieuwd of er meer zijn. Maar gezien de reacties zover zal het aanbod niet te groot zijn....
|
|
|
|
Queen of Ice! |
|
|
|
|
|
|
|
|
peter93
|
Geplaatst op 07-12-2006, 00:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op zich een goed idee. Maar wat ik mij kan voorstellen is dat het hotel als zodanig bekend gaat staan. Iedereen die er dus naar binnen gaat gaat er dus heen voor een wip en gaat meestal vreemd. Er zal dus niemand meer zomaar naar binnen gaan of zijn auto voor de deur zetten. Aan de andere kant denk ik maar dat ik dan een goede fotocamara ga kopen. Veel mensen zijn te chanteren. Als je het begint mix het dan met "gewone" gasten en zorg dat het alleen in deze kringen bekend wordt.
|
|
|
|
|
|
|
Ess
|
Geplaatst op 07-12-2006, 18:15 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Precies. Niet haalbaar dus.
Mensen die single zijn, of een open relatie hebben, hebben niks te verbergen en hoeven niet zo zeer naar zulke plekken toe. Behalve dan om de kosten te drukken, maarja... ach.. tja... Dan moet je dus echt dealtjes gaan sluiten met het Van der Valk.. en echt, dat is te doen!
Mensen die effe snel een hoer willen neuken, een getrouwde vent met zijn scharreltje, een getrouwde dame met haar boytoy.. die gaan daar écht niet naartoe hoor.
Ik zie ze al staan voor de deur van die tent, boze echtgenotes, privé detectives, van die helden als in vorig bericht die mensen willen chanteren..
Een illusie om te denken dat het een geheim blijft. Onzin-idee dus.
Dit bericht is gewijzigd op 07-12 18:15.
|
|
|
|
Queen of Ice! |
|
|
gigolo30
|
Geplaatst op 07-12-2006, 18:24 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
hoi
In rotterdam zit een tent speciaal voor dat soort dingen!
daar kan je ook een kamer huren voor een uurtje!
En het zijn mooie kamers
Het is wel en hele drukke straat maar niemand ziet je daar naar binnengaan!
Ook niemand die er niet in thuis is verwacht ook niet dat daar zo'n tent zit!
En voor de hele stoute vrijgezelle kun je daar ook een dame huren voor een uurtje!
veel succes
|
|
|
|
Ik wil jouw verwennen! Jij mag in natura betalen |
|
|
|
|
|