vurenegoeie Geplaatst op 01-10-2006, 17:39
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb even het forum door zitten bladeren, maar er staan heel erg veel berichten van mensen die al minimaal een jaar niet meer op het forum zijn.
Kunnen die berichten niet verwijderd worden?
Zodat het forum schoon blijft?

meld dit bericht aan een moderator

Welke (oudere) vrouw wil deze jonge, onervaren jongen wat bijleren? evt. Paydate 
Webmaster Geplaatst op 01-10-2006, 19:35
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

We zijn langzaam bezig het forum op te schonen, dit heeft even tijd nodig.

Sailor Geplaatst op 01-10-2006, 19:59
gebruiker
Verstuur privé bericht

Mss mogen we met z'n allen "oude posts" signaleren. Zou het opzoekwerk voor de webmaster mss vergemakkelijken

vurenegoeie Geplaatst op 01-10-2006, 20:00
gebruiker
Verstuur privé bericht

dat is een slim plan ja.. we kunnen dan misschien bij elke oude post de tekst "slotje" neerzetten.
dan weten de webmasters dat het een oude is..(van minmaal een jaar oud ofzo) waar trekken we de lijn?
een maand, half jaar, jaar?

Welke (oudere) vrouw wil deze jonge, onervaren jongen wat bijleren? evt. Paydate 
Ess Geplaatst op 01-10-2006, 20:04
verwijderd
Verstuur privé bericht

Door er in te posten geef je die topics weer onnodige aandacht! Op die manier haal je al die oude troep naar boven.. weet niet of dat wel een goed plan is.

Queen of Ice! 
torenvalkje Geplaatst op 01-10-2006, 20:07
verwijderd
Verstuur privé bericht

Inderdaad een goed idee, maar sommige topics worden volgens mij bewust regelmatig bezocht om ze zo in de aandacht te brengen. Je zou misschien ook kunnen controleren wie dat item nog regelmatig bekijkt. Als het diegene is die het bericht gepost heeft dan kan je het misschien ook als een oud topic beschouwen

Webmaster Geplaatst op 01-10-2006, 20:14
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

We zijn op dit moment erg druk aan modereren, Bijna elke post wordt bekeken, tegen "posten om je oude post onder de aandacht te brengen" treden we sinds afgelopen week strenger op.

Het lijkt me beter om zo een post te "melden aan moderator" hierdoor zullen we een email krijgen en kunnen we de post bekijken, door een "slotje" te posten komt inderdaad de oude post naar boven en dat lijkt me niet de bedoeling

Webmaster Geplaatst op 01-10-2006, 20:18
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 01-10-2006, 20:00 vurenegoeie schreef:

een maand, half jaar, jaar?

Dat is een moeilijk geval en zullen we per gebruiker moeten bekijken, maar laten we beginnen een jaar aan te houden, dan kunnen we langzaam naar voren gaan werken.

We zullen oude post aantreffen van een actieve gebruiker, dan zullen we kritisch kijken wanneer laatste reactie is maar we moeten dan ook rekening houden dat de poster reacties via PM zal krijgen dus kunnen we niet alleen afgaan op de reacties

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 01-10 20:19.

Starza Geplaatst op 03-10-2006, 18:17
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Ja, net als ik al aan de wm heb voorgesteld...

Gewoon een Archive maken en de ouwe topics gewoon daarin zetten. Tis echt handig, dan volg je niet telkens ouwe topic....
En ja webmaster het zou handig zijn

Mollige, Liefke, Aardige Meiske (A)