|
Wally_dude
|
Geplaatst op 13-09-2006, 20:37 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik wilde de Chat op en je raad het al het werkte bij mij niet misschien is er iemand die me kan helpen het scherm opend wel maar er gebeurd verder niks behalve de reclame natuurlijk die opende wel de vier linkjes maar das niet hetgeen wat ik zoek ik wil graag even met wat mensen kletsen gewoon kijken wat ze zoeken kijken wat ze beleefd hebben enz enz,. Gewoon als ik thuis kom van werk op locatie even avondje gezellig pc'tje aan en misschien nieuwe contacten opdoen. Verder kan je wel van alles zoeken maar vaak loopt het toch uit op niks. Maar nooit geprobeert is ook zo kansloos. Dus vandaar mijn vraag en ik wil niet meteen mijn m,sn naam hier dunpen want die geef ik pas als ik er zeker van ben dat het een in eerste instantie gezellig en normaal gesprek gevoerd heb. Ik vind dat je elkaar toch eerst een beetje moet leren kennen voordat je op elkaar duikt ook al denken daar een hoop mensen anders over .
nou greeting en hopelijk een reaxtie
wally het kan altijd stouter
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Zullen we het wel leuk houden en eerst E-mailen |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jos21m
|
Geplaatst op 14-09-2006, 22:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ok,
nou ik heb dus zelfs v1.5_06 dus wel de nieuwste . Werkt allemaal. via javascript wordt een nieuwe pagina geopend en dat werkt bij jou ook, dus javascript staat wel enabled. Op die pagina komen dus bovenin de advertenties, die plaatjes. Daaronder moet de applet verschijnen. Je moet ff in de instelling van je browser kijken bij het java gedeelte en dan naar de instelling voor applets . Het kan zijn dat die niet genoeg rechten krijgen en dat moet natuurlijk wel kunnen. Daarnaast moet je inderdaad er rekening mee houden dat je firewall niet bepaalde poorten blokkeerd die de applet wil gaan gebruiken voor de chat applicatie.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
-- |
|
|
|
|
|