|
Midnightsun
|
Geplaatst op 27-08-2006, 18:13 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
ik ben een 32-jarige single meid uit de regio Dendermonde. Zoals iedere gezonde vrouw heb ik het ook vaak moeilijk om intimiteit te moeten missen bij afwezigheid van een relatie. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar lieve, eerlijke en zachte mannen om regelmatig intieme contacten te kunnen hebben. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring ondanks mijn leeftijd en zoek dus mannen die hiermee willen rekening houden. Qua uiterlijk ben ik 1m65 lang, halflang blond haar, blauwe ogen, en slank gebouwd.
Als je het ziet zitten om mekaar regelmatig te verwennen, laat gerust iets weten !
groetjes,
MidnightSun
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Superbreda
|
Geplaatst op 27-08-2006, 19:07 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hi Midnightsun,
ik zag uw oproepje staan en zou graag willen reageren. Ik ben een 32 jarige jongeman uit Breda. Ik ben ongeveer 1.90 lang, bruin haar en blauwe ogen en een normaal postuur.
Graag zou ik met u in contact willen komen. Misschien dat wij een kunnen chatten om te zien of het klikt.
Intieme contacten zijn geen verplichtingen, dat moet vanzelf tussen mensen kunnen ontstaan.
Hopelijk hoor ik van u.
Lieve groeten,
Arian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
detlef
|
Geplaatst op 04-09-2006, 16:59 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey hallo ,
Als ik jouw berichtje las kreeg ik er wel een goed gevoel bij. Als je nog iemand zoekt dan kunnen we even met elkaar wat informatie uitwisselen
Ben 32 jaar en 1m90 groot. Woon tegen herentals maar afstand is zeker geen probleem Ben ook op zoek naar wat intiem kontakt met iemand anders omdat ik toch wat spannende dingen mis ! Ben een nette man en heel serieus!
Ik hoor graag wat terug van jou
Dikke kus van mij XXX
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rddooseven
|
Geplaatst op 07-09-2006, 14:21 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|