|
Midnightsun
|
Geplaatst op 27-08-2006, 18:13 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
ik ben een 32-jarige single meid uit de regio Dendermonde. Zoals iedere gezonde vrouw heb ik het ook vaak moeilijk om intimiteit te moeten missen bij afwezigheid van een relatie. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar lieve, eerlijke en zachte mannen om regelmatig intieme contacten te kunnen hebben. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring ondanks mijn leeftijd en zoek dus mannen die hiermee willen rekening houden. Qua uiterlijk ben ik 1m65 lang, halflang blond haar, blauwe ogen, en slank gebouwd.
Als je het ziet zitten om mekaar regelmatig te verwennen, laat gerust iets weten !
groetjes,
MidnightSun
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Superbreda
|
Geplaatst op 27-08-2006, 19:07 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hi Midnightsun,
ik zag uw oproepje staan en zou graag willen reageren. Ik ben een 32 jarige jongeman uit Breda. Ik ben ongeveer 1.90 lang, bruin haar en blauwe ogen en een normaal postuur.
Graag zou ik met u in contact willen komen. Misschien dat wij een kunnen chatten om te zien of het klikt.
Intieme contacten zijn geen verplichtingen, dat moet vanzelf tussen mensen kunnen ontstaan.
Hopelijk hoor ik van u.
Lieve groeten,
Arian
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
detlef
|
Geplaatst op 04-09-2006, 16:59 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey hallo ,
Als ik jouw berichtje las kreeg ik er wel een goed gevoel bij. Als je nog iemand zoekt dan kunnen we even met elkaar wat informatie uitwisselen
Ben 32 jaar en 1m90 groot. Woon tegen herentals maar afstand is zeker geen probleem Ben ook op zoek naar wat intiem kontakt met iemand anders omdat ik toch wat spannende dingen mis ! Ben een nette man en heel serieus!
Ik hoor graag wat terug van jou
Dikke kus van mij XXX
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rddooseven
|
Geplaatst op 07-09-2006, 14:21 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo midnight sun. Elke dag reis ik met de trein naar brussel en terug, ik kan je dus in je downmomenten gerust troosten. Je zou me er ook een groot plezier mee doen. Ik ben 48 jaargehuwd en sta je toekomstplannen zeker niet in de weg, hou van strelen, rimmen beffen en neuken j
Je kan me ondertussen wel een fototje vragen op deze manier
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of adminstrator op 27-09 12:38.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schorpioen68
|
Geplaatst op 07-09-2006, 21:19 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 27-08-2006, 18:13 Midnightsun schreef:
Hallo,
ik ben een 32-jarige single meid uit de regio Dendermonde. Zoals iedere gezonde vrouw heb ik het ook vaak moeilijk om intimiteit te moeten missen bij afwezigheid van een relatie. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar lieve, eerlijke en zachte mannen om regelmatig intieme contacten te kunnen hebben. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring ondanks mijn leeftijd en zoek dus mannen die hiermee willen rekening houden. Qua uiterlijk ben ik 1m65 lang, halflang blond haar, blauwe ogen, en slank gebouwd.
Als je het ziet zitten om mekaar regelmatig te verwennen, laat gerust iets weten !
groetjes,
MidnightSun
|
Hoi Sun, ik ben een verzorgde man van 36j en net als u mis ik ook wel wat om dat ik al een tijd alleen ben. ik ben lief en zacht en zou graag je wel eens willen onmoeten en wie weet kunnen we elkaar dan wel helpen.
grtz M xxx
|
|
|
|
welke geile meid wil graag mailen of chatten en wie weet misschien later meer |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geilegast
|
Geplaatst op 02-10-2006, 20:13 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hallo midnigthsun, Ik zou u wel eens willen ontmoeten, ik ben 1m78, 82kg en 43j en woon in belgie. Ik ben momenteel nog samenwonend maar niet gelukkig in deze relatie. Ik geef graag vriendschap en krijg er graag eens terug, maar hier komt het altijd van één kant. Dus ik begrijp heel goed met wat je bedoeld. groetjes van dirk.
moest je contact willen maken kan je dat doen op:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|