|
ikkuh_x
|
Geplaatst op 18-08-2006, 15:44 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat ik me steeds meer afvraag is, als vrouwen een oproepje doen van sexuele aard. Dat de mannen er meteen boven op springen zonder te weten of zij wel aantrekkelijk is.
Al je uitgaat lijkt het mij dat zowel mannen als vrouwen, zich enigzins aangetrokken moeten voelen tot elkaar om uberhaupt met die ander meer te willen en misschien wel meer.
Of denk ik nu bizar 
Of is het motto hier: pakken wat je pakken kan ongeacht leeftijd, uiterlijk etc?
Wat is jouw mening???? 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
regio leiden.. Zoekt leuke meid |
|
|
|
|
Ess
|
Geplaatst op 18-08-2006, 20:39 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Tja, dit onderwerp sneed ik onlangs ook aan.
Ik heb geen respect voor mannen die overal op kunnen. Dat betekent dat hij mij zou doen (een lekker wijf..haha bij wijze van voorbeeld).. maar ook mijn buurvrouw met ongekamd haar in de klit, ongewassen en een wrat op haar neus. Nou lekker dan. Ik vind een man een stuk interessanter als ie wat meer moeite doet en daadwerkelijk kieskeurig is...
|
|
|
|
Queen of Ice! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nevermind
|
Geplaatst op 21-08-2006, 20:04 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
tja dit is een website met een lage drempel en een account is simpel te maken, voeg daar aan toe dat de heel veel oproepjes, mits je ze leest totaal geen enige diepgang vertonen, hoe krijg je dan een serieus publiek ? dan is het helaas de situatie dat de goede onder de kwaden gaan lijden vooral de aanwezige dames zullen dit dan merken, gelukkig laten een aantal zich daardoor niet weg jagen.
|
|
|
|
gisteren is wederom voltooid verleden tijd |
|
|
|
|
|
|