kont-likker Geplaatst op 15-08-2006, 20:55
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik heb al zo vaak gehoord en zelf al mee gemaakt dat mannen 40+ vaak bi gevoelens krijgen hoe komt dit toch.
laatst kon ik me niet meer inhouden en heb een travo bezocht en ook geneukt en moet eerlijk zeggen ik werd er bloedgeil van
nu fantaseer ik over 50+ mannen om als lustslet te dienen

groetjes

meld dit bericht aan een moderator

spank interesse 
Daemon Geplaatst op 16-08-2006, 16:05
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-08-2006, 20:55 kont-likker schreef:
ik heb al zo vaak gehoord en zelf al mee gemaakt dat mannen 40+ vaak bi gevoelens krijgen hoe komt dit toch.

misschien iets te maken met het genoeg hebben van huisje-boompje-beestje ?
tijdens x-tig jaren voor je gezin zorgen en het geijkte te doen (*het juiste te doen* zo genoemd) is er geen plek voor dergelijke gevoelens. wellicht dat die toch doorkomen op een gegeven moment.

ben geen spiegeloog(!) dus ik doe ook maar een gooi.

~ het is erop of eronder ~ 
Ess Geplaatst op 16-08-2006, 19:19
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 15-08-2006, 20:55 kont-likker schreef:
laatst kon ik me niet meer inhouden en heb een travo bezocht en ook geneukt en moet eerlijk zeggen ik werd er bloedgeil van
nu fantaseer ik over 50+ mannen om als lustslet te dienen

groetjes

Geen idee.
Ik ben alles behalve een man van 40 of 50 die uit de kast komt...
Maar ik wil je wel even heel plezier wensen op je ontdekkingsreis!

Queen of Ice! 
kont-likker Geplaatst op 23-08-2006, 17:12
gebruiker
Verstuur privé bericht

bedankt ess

ik zal zeker opzoek gaan naar mijn fantasie

grt M

spank interesse 
urbanito Geplaatst op 29-10-2006, 00:09
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ben van het zelfde oordeel en heb ook intresse

sexdate 
Kaosh Geplaatst op 10-12-2006, 10:14
gebruiker
Verstuur privé bericht

ìk ben 20.. en ik fantaseer ook over oudere mannen.. maar weet nog niet of zover wil gaan om te neuken.. pijpen moet er wel een keer van komen.. hoe meer mannen hoe beter

Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet.. 
Kaosh Geplaatst op 15-12-2006, 21:26
gebruiker
Verstuur privé bericht

Mannen en vrouwen mogen reageren    

Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet.. 
Sexyboy4u Geplaatst op 18-12-2006, 10:28
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben dan wel nog niet over de 40, maar doe mij maar een lekkere jonge knul (niet te jong natuurlijk). tussen de 18 en 25 ...hmmmm

bi-schierig - i like it hot & horny 
koos Geplaatst op 25-12-2006, 20:12
verwijderd
Verstuur privé bericht

Dit komt omdat vrouwen na jaren vaak dezelfde pik gevoeld te hebben er gewoon weinig zin meer in hebben.
Alles wat je doet doe je niet goed en dus krijg je een slappe.
Mannen zijn toch op de sex gericht dus al dat gezeur willen we niet meer.
Ik ben ook bi geworden of was het al en geniet van de sex kontakten die ik heb hoor.
Gewoon af en toe een vent pakken gaaf hoor!

Eazy Geplaatst op 25-12-2006, 20:54
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nou Koos..., dat is wel erg kort door de bocht. Ik ben 47 en heb die ervaring helemaal niet. Natuurlijk is de 3000ste keer niet vergelijkbaar met de 1ste of de 2e keer. Eveneens natuurlijk doe je best wel eens iets niet goed. Afhankelijk van de reactie van je partner kún je daar op afknappen, klopt. Dat ligt dan meer aan de relatie. Absoluut onnodig eigenlijk. Maar goed, om daarom bi te worden (als dat al kan) is wel heel erg simpel.
Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd. Per ongeluk zap ik s'maandags wel eens langs film 1 en zie dan zo'n homofilm voorbij flitsen, dan griezel ik gewoon. Ik heb er niets op tegen hoor verder, maar absoluut niet mijn ding. Ik denk dan ook dat je niet zo maar even bi wordt, maar dat je dat bént. Ik vermoed dat je reden meer een excuus is. Dat het voor jou beter klinkt zo. Ook dat is niet nodig. Je bent bi. Big deal.

Ik denk dat mannen van over de 40 meer toegeven aan hun gevoel. Men noemt dat penopauze. Je beseft dat het leven eindig is (misschien wel onbewust), ook je sexleven.   Op die leeftijd probeert men dan dromen te vervullen in de breedste zin des woords, of jonger te lijken. Sommige mannen hebben die bi-gevoelens altijd al gehad, maar geven pas dán er aan toe. Kortom, er zijn bi-mannen punt. Boven de 40 niet meer dan er onder, denk ik.