powerdriller Geplaatst op 15-08-2006, 12:22
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik bezoek nu al een poosje deze site en wat me opvalt is dat het moeilijk is om recente advertenties te vinden omdat (sommige) mannen zo erg zijn dat als ze horny zijn (denk ik) op topics reageren die al 2-3 maanden oud zijn. en die dus weer naar boven halen. Ben ik de enige die dat dom en als irritant ervaart?

meld dit bericht aan een moderator

Daemon Geplaatst op 16-08-2006, 16:11
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Als de originele post waarop gereageerd wordt echt te oud is of de poster van het bericht bestaat niet eens meer dan kun je simpelweg op het blauwe linkje onder de post klikken (meld aan moderator) met het verzoek de post te verwijderen omdat het zo oud is en er toch op gereageerd blijft worden.

~ het is erop of eronder ~ 
Flepper Geplaatst op 16-08-2006, 18:22
gebruiker
Verstuur privé bericht

Je weet toch nooit of diegene wel of niet reageert... Misschien stuurt diegene wel veel PB's en zie jij dat niet en ga je verzoeken om de post te laten verwijderen...

Het leven is mooi! 
Daemon Geplaatst op 16-08-2006, 19:05
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Flepper, je kunt in iemands profiel zien wat zijn/haar laatste inlogdatum is.
Is dat maanden geleden, dan kun je ervan uitgaan dat het draadje niet meer actief is. En dan is een slotje geen verkeerde optie.

~ het is erop of eronder ~ 
Ess Geplaatst op 16-08-2006, 19:18
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 15-08-2006, 12:22 powerdriller schreef:
Ik bezoek nu al een poosje deze site en wat me opvalt is dat het moeilijk is om recente advertenties te vinden omdat (sommige) mannen zo erg zijn dat als ze horny zijn (denk ik) op topics reageren die al 2-3 maanden oud zijn. en die dus weer naar boven halen. Ben ik de enige die dat dom en als irritant ervaart?

Het was mij inderdaad ook opgevallen.
Dan zie ik een "nieuwe" advertentie, maar dan blijkt het gewoon iets van een paar maanden oud te zijn waar iemand op gereageerd heeft.. meestal advertenties waar daarvoor 0 reacties op waren.
Inderdaad erg desperate, maar ja... ik stoor me er maar niet aan. Ik lach om desperate typjes.
Ik snap wel wat je bedoelt, je hebt gelijk!

Queen of Ice!