|
hetevent31
|
Geplaatst op 12-06-2006, 05:34 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hoi Allemaal!
Ik dacht, ik post een en ding waarin iedereen kan zeggen wat ie wil, en dan 's kijken hoe en waar de conversaties eindigen, lijkt me wel leuk!
Om maar's een onderwerpje je pakken: Statistiek
Man zoekt vrouw telt ruim 12000 ad's en heeft ruim 18.000 berichten Vrouw zoekt man daarintegen telt ruim 600 ad's en heeft uit m'n hoofd) bijna 15.000 berichten...
Statistisch gezien zit er dus iets scheef, aan jullie (dames & heren) de schone taak uit te zoeken hoe dat nou komt... 
Hahaha, hou't netjes, je weet nooit hoelang het duurt voor de moderator deze topic sluit... 
Succes!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sailor
|
Geplaatst op 15-06-2006, 19:12 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 12-06-2006, 05:34 hetevent31 schreef:
Hoi Allemaal!
Man zoekt vrouw telt ruim 12000 ad's en heeft ruim 18.000 berichten Vrouw zoekt man daarintegen telt ruim 600 ad's en heeft uit m'n hoofd) bijna 15.000 berichten...
|
Een van de oorzaken dat er procentueel meer berichtjes zijn bij de rubriek Vrouw zoekt man is de koppigheid waarmee sommige posters reageren. Een typisch voorbeeld is toch wel het berichtje "wie" waarmee posters Sallie een oproep doet om jonge mannen tussen 22 en 28 jaar beter te leren kennen.
Wat is de eerste reactie? Forumlid Geile_Gozer en wat is zijn leeftijd? Juist ja 36. 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|