|
brandonjustice
|
Geplaatst op 14-04-2004, 03:30 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi dames,
Ik ben ben brandon uit amsterdam, ik ben ene leuke jongeman van 28 lentes jong, ben 1 meter 80 en weeg 70 kilo.Ik heb donker blond haar en groen grijse ogen. Ik ben gek op salsa en fitnes al laat de tijd wat te wensen over. venawege mijn drukke baan heb ik geen tijd voor een vaste relatie, jammer maar het is nu zo. Ik zoek een leuke dame van welke leeftijd dan ook die zo af en toe met mij erotish contact wil, maar die ook kan lachen en gezllig kan zijn in die tijd dat je samen kan zijn, het moet dus vrijen zijn en niet alleen keihard neuken en ga maar weer.
Ik ben vaak via betaalde sites gegaan, maar heb gemerkt naar aantal abbonoment betalingen en twee date'd dat er ook fakers zitten, dus kies ervoor om dan maar zonder te betalen voor niks ergens op te komen dagen, hahaha. Ik heb een hekel aan fakesters, maar hoop toch via deze weg diegene te onmoeten die er net over denkt als ik, je kan me emailen op brandonjustice@hotmail.com en dan reageer ik terug met een leuke foto en mischien meer, stuur je ook een foto, hoop dat jullie reageren, amil me maar op mijn eigen email dan doe ik dat ook, ben eerlijk en oprecht en word dus niet graag naar valse sites gelokt of waar ik moet gaan betalen om alleen al ik contact mey je te komen, oke. ben je geinterreseerd net als ik, dan moet je een beetje vetrouwen hebben.
xxxxxxxxx-jes brandon 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|