|
brandonjustice
|
Geplaatst op 08-04-2004, 20:59 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo dames,
Ik ben een leuke jongeman van 28 lentens jong, ik zoek per internet voor een serieuse sexrelatie, die wel sensueel is en waar ook tijd is voor een gewone babbel, ik ben voor alles in behalve voor P&P sex en sm, de rest lijkt me gezellig. Ik heb eerder op een betaalde site gezeten, iwannadate .nl, mar daar zitten ook fakers ,helaas vandaar dat ik net zo goed op een gratis site zit. Ik ben zeker zlef geen faker en heb een hekel aan mensen die afspreken en niet komen, ik zoek een serieuse sex relatie met een leuke dame, maar wil geen gedonder met vriendjes of zo. Ik ben 1,78 lang, weeg 70 kilo en heb een normaal postuur.Ik ben een humoristisch type, maar als het om sex of vrijen gaat kan ik romatisch maar ook een echte minnaar zijn.
Ik kom uit noord holland en wil best ergens heen gaan, als diegene maar serieus is.Ik ga dus niet naar betaalde sites, ik ben wel eral, maar doe het liever via mijn eigen email adres die daarom ook niet verborgen vraag hier begrip voor net als ik dat heb voor dames die het een en ander hebben meegemaakt en daarom voor betaalde sites kiezen.Ik vraag een klein beetje vetrouwen , je krijgt foto's van me me nummer als het klikt, maar ben je niet echt of denk je iemand te lleren kennen via mail, daar ben ik het niet mee eens want dat kan iedereen zeggen.Je krijgt me nummer zodat we echt kunnen daten, ben je geinterreseerd mail me dan gewoon even naar brandonjustice@hotmail.com en laat me even je foto zien en laat je echte email achter durf je dat niet begrijp ik dat echt, maar mail me dan liever niet.
Dank ik ieder geval elke vrouw die moeite heeft genomen dit te lezen en hoop dat er een leuke dame snel zal reageren.
xxxxxx-jes Brandon :
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|