|
|
|
Hamster-007
|
Geplaatst op 09-03-2006, 10:02 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tsja, als jij dat vindt en je kunt je partner meekrijgen met je gedachtegang, dan zie ik niet in wat daar op tegen zou zijn. Het wordt een heel ander verhaal wanneer je vreemd gaat terwijl je weet dat je partner dat niet juist vindt. In dat geval belazer je hem of haar gewoon, kwets je hem/haar en doe je hem/haar gewoon pijn. En je kunt niet van mij verwachten dat ik het opzettelijk kwetsen en pijn doen van iemand goed ga keuren :P.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lekker-boefje
|
Geplaatst op 20-03-2006, 14:44 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
mijn vrouwtje en ik hebben een hele vrije relatie met elkaar binnen ons huwelijk. wij hebben dit sinds een aantal maanden nl. besloten. ons sexleven is 100% goed en dat wij dus parenclubs willen gaan bezoeken, trio's partnerruil en 1 op 1 willen daten, dat doen we puur om ons sexleven te verrijken, dus puur om de extra lusten en gewoon een aanvulling dus. uiteraard doen wij dit wel safe en zullen we ons geregeld laten testen op soa's en andere ziektes, gewoon het zekere voor het onzekere en dat we het zwart/wit op papier hebben staan. en natuurlijk is het niet zo dat we met iedereen heb bed in willen gaan duiken, gewoon enkele vaste stellen en evt. enkele vaste mannen en of vrouwen en zeker geen ééndagsvliegen.
en als we daten met andere vrouwen en/of mannen, dan vertellen we dat open en eerlijk tegen elkaar, wij doen zeker niks stiekem!!!!
|
|
|
|
geniet van je leven, je leeft maar 1x |
|
|
Henk60
|
Geplaatst op 28-03-2006, 21:09 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi ,ik ben Henk en ben ook een voorstander om het altijd maar stiekem te doen dat maakt het ook wat spannerder ,mischien heb jij zin om samen te MSNen om je te leren kennen ,ik ben getrouwd maar ga toch af en toe eens een ker buiten de deur eten. Altijd maar het zelfde eten is ook zo saai en je doet er nieuwe ervaringen mee op .
Als je zin hebt voeg me toe bij je MSN groetjes Henk
|
|
|
|
amersfoort |
|