dikke rita Geplaatst op 09-03-2004, 15:15
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi ik dikke rita zoek een strenge meester met een grote reu,die mij allebei gaan verkrachten.Ik wil als een dikke teef behandeld worden ook met riem en op handen en knieen bewegen.Ik wil dat de meester van de reu mij streng behandeld dus ook met bondage.Wie durf?

meld dit bericht aan een moderator

dikke rita Geplaatst op 11-03-2004, 14:56
gebruiker
Verstuur privé bericht

lekker veel reacties,volgens mij durft er echt niemand.Je mag ook een vrouw zijn met een grote reu.Of durven die ook niet.

straight8 Geplaatst op 15-03-2004, 16:38
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo,

Ik wil jou eerst keuren.

Hans

dikke rita Geplaatst op 16-03-2004, 07:06
gebruiker
Verstuur privé bericht

keuren mag via de webcam dikkerita1@hotmail.com.

heer Geplaatst op 23-04-2004, 00:44
gebruiker
Verstuur privé bericht

hallo,

ik weet niet of mijn reu er al klaar voor is. Ik in ieder geval wel. Je zult gebonden en gelinddoekt op handen en voeten rondkruipen. Je dikke tieten zullen zo hard als mogelijk ingesnoerd worden en met je benen open verkracht ik je met alles wat je kutje kan verdragen. Mijn lul zal van je mondje naar je kutje en kontje gaan.
Je zult doen en laten wat gevraagd  wordt.
Pas als je deze vernederingen doorstaat zal mijn reu het zich verwaardigen jouw kutje te doorboren.

Harald (33j)

Peter_hot Geplaatst op 25-04-2004, 00:02
gebruiker
Verstuur privé bericht

Uiteraars is dit fake.

Joostjj Geplaatst op 26-04-2004, 08:53
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Dikke Rita,

Ik heb geen reu maar het lijkt me vet geil er bij te zijn als je door een reu en zijn meester genomen wordt.
Wil je mij uitnodigen als het zover is ( en de eigenaar van de reu dat ook goed vind)?

JoostJJ

leo628 Geplaatst op 27-04-2004, 22:07
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-03-2004, 15:15 dikke rita schreef:

Hoi ik dikke rita zoek een strenge meester met een grote reu,die mij allebei gaan verkrachten.Ik wil als een dikke teef behandeld worden ook met riem en op handen en knieen bewegen.Ik wil dat de meester van de reu mij streng behandeld dus ook met bondage.Wie durf?

leojansen628@hotmail.com voor nadere instructies.

chiller Geplaatst op 05-10-2004, 19:35
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik val meteen met de deur in huis ik doe alles met je en voor je w8 niet te lang met bellen anders heeft het geen zin 0620779119

ddevil187 Geplaatst op 20-10-2004, 18:52
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben een jonge man van 18 en cmdkvn,cc

natuurlijk Geplaatst op 01-02-2005, 02:00
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-03-2004, 15:15 dikke rita schreef:

Als eerste, ik heb geen interesse. Maar ik heb wel wat vragen. Wat bedoel je met een grote reu? Hoe kan je daar plezier aan beleven? Denk je echt dat dit gaat gebeuren ook?

R&L

wie vind wie, wie vind nie!