|
droomprins
|
Geplaatst op 04-03-2004, 08:06 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
knappe jonge man zkt onderdanig koppel
Omgeving: West VL, Oost VL, Zeeuws VL, VL Brabant, Brussel
OPGELET: ZEER ERNSTIG!!!!
Knappe jonge dominante viriele man zoekt een onderdanig koppel voor vaste huisvriend relatie. Detail omschrijving: Ik zou graag een soft-sm relatie waarbij ik de heer ben en uw vrouw de dame. Uw rol is de butler van het huis. Dus zou ik graag een koppel willen ontmoeten waarbij de man ervan droomt om onderdanig te zijn voor de nieuwe dekhengst, minnaar, prins van zijn vrouw. Hij droomt er van om echt gedomineerd te worden en te moeten toe te kijken, orders op te volgen van zowel de huisvriend als zijn vrouw m.a.w. ik wil de man opleiden als de butler in het huis. De vrouw wil ik graag opleiden als klasse sexy dame buitendeur waarbij liefde, tederheid en genegenheid aan bod komt en we soms uitgaan naar bioscoop, restaurant, op reis gaan waarbij onze butler ons bedient. Binnendeur wil ik de vrouw als een luxe sletje. Waarbij lust, vurige passie en totale overgave aan bod komt m.a.w. lingerie hoge hakken, nylons en uitdaging zullen centraal staan. Ik zoek een koppel die nog geen ervaring hebben en zeker geen wisselende contacten hebben maar die hiervan al lang dromen maar nog drempelvrees hebben. Het is noodzakelijk dat jullie vrij kunnen ontvangen waarbij overnachting geen probleem is. Daarom zijn koppels met kinderen niet evident voor deze relatie tenzij u een oplossing zou kunnen bieden. Ik ben van Roeselare en werk in Leuven dus een koppel die in West-, Oost-, en Zeeuws Vlaanderen alsook Vlaams Brabant en Brussel wonen hebben de voorkeur.
Wat kan ik aan je bieden: Wel ik ben een man van hoog universitair niveau! Heb veel fantasie en ben zeer discreet, Hygiënisch respectvol en tactvol. Daarom wordt er op jullie tempo gewerkt. En de situatie steeds geëvalueerd Mijn bedoelingen zijn eerlijk en ik kan jullie helpen elkaar grenzen beetje bij beetje te verleggen maar het belangrijkste is dat iedereen voldoening heeft. Het is dus zeker mijn bedoeling niet om uw vrouw af te nemen.
Voor mezelf wil ik geen geld maar alle kosten die de relatie met zich meebrengt worden door de man betaald. In de praktijk komt het erop neer dat elke euro die u betaalt aan uw vrouw toekomt. Ik voel mij verantwoordelijk voor het welzijn van uw vrouw. Alleen alle aankopen die voor de man en de vrouw zijn wordt door de man betaald.
WAT ik niet zoek: Commercieel gedoe, Swingers, vrouwen die vele mannen hebben, 1 maal contact, koppels die geld vragen
Bent u geïnteresseerd of hebt u nog vragen dan kunt u mailen naar droomprins@hotmail.com Alles wordt discreet en ernstig behandeld.
Kusje droomprins xxx
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|