peetjanssens Geplaatst op 26-10-2005, 21:48
gebruiker
Verstuur privé bericht

Al een tijdje is de liefde uitgeblust tussen mij en mijn partner. We houden zielsveel van elkaar en kunnen niet zonder elkaar. Maar ... met de liefde is het ver te zoeken. Het is allemaal een beetje routine geworden. het spannende is er vanaf.
Nu ben ik inmiddels al weer een half jaartje actief aan het chatten. Lekker geil, lekker spannend. Ik heb er een aantal hele leuke vriendinnen aan overgehouden. Puur over internet. Niet in real. Dat is leuk, spannend en lekker. Maar is dit nou de oplossing voor ons probleem?    :-\\

meld dit bericht aan een moderator

Dikkemeid Geplaatst op 26-10-2005, 22:18
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik zou zeggen therapie of een parenclub. Is dat geen idee?
Trio kan ook, maar veel realties kunnen dat niet aan.

jongkoppel24_26 Geplaatst op 02-11-2005, 20:26
gebruiker
Verstuur privé bericht

Goeie vraag.......

Ik heb zelf een relatie (gaan binnenkort trouwen) waarvan mijn aanstaande bi-schierig is. Ze wil dan ook heel graag een dame hebben, waarbij zij wel wilt dat ik meedoe (anders heeft zij het gevoel dat ze vreemdgaat).

Op zich niks mis mee...... We hebben er dan ook vaak over gepraat en willen dat ook gaan doen. Op veel dingen hebben wij een antwoord kunnen vinden, maar de vraag of onze relatie er tegen bestand is.......

??? tja..... moelijk.

We hebben wel afspraken gemaakt dat als 1 van ons het niet ziet zitten, dat we dan ook gelijk mee stoppen. Onze relatie is belangrijker! Dat staat voor ons als een paal boven water!

wie met ons chat krijgt ons op de cam te zien zodat je zeker weet dat je niet met een faker te maken hebt. Wij haten fakers!