Nezha Geplaatst op 09-09-2005, 04:59
gebruiker
Verstuur privé bericht

Je hebt hier zoveel berichten over hoe geil iedereen altijd wel is enzoverder. Wat ik me nu afvraag is: Is sex hier een absolute noodzaak voor iedereen of zijn er hier ook mensen die zich van hun dierlijke driften kunnen(of zouden willen) losmaken en naakt niet altijd laten samengaan met sex.

Van die vurige pasie genieten moet natuurlijk kunnen maar moet het daarom HET draaipunt zijn van je leven?

Zelf vind ik dat naakt zijn niet extra opwinden en dat dit ook moet kunnen zonder sexueele bedoelingen. Maar dat wil niet zeggen dat ik een vrouw die naakt van haar vurige verlangens aan het genieten is niet opwindend vind. Maar ik vind iemand die speels met enkele kledingstukken die de fantasie stimuleren veel opwindender dan de zoveelste naakte vrouw zonder enig iets.

Nezha

meld dit bericht aan een moderator

Ben een paganistisch denkende jonge man met een open geest. 
Daemon Geplaatst op 14-09-2005, 02:19
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ben eerder benieuwd of het omgekeerde (dus sex zonder naakt) voor menigeen een aantrekkelijk idee is.

~ het is erop of eronder ~ 
Zuigerveer Geplaatst op 14-09-2005, 12:15
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Intressant onderwerp, met waarschijnlijk zoveel meningen als er mensen zijn. Persoonlijk kan ik erg genieten van een juist niet niet blote vrouw. Fantasie doet veel..

stay tuned :-) 
robie Geplaatst op 17-09-2005, 12:51
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 14-09-2005, 12:15 Zuigerveer schreef:

Intressant onderwerp, met waarschijnlijk zoveel meningen als er mensen zijn. Persoonlijk kan ik erg genieten van een juist niet niet blote vrouw. Fantasie doet veel..

Aangezien de naam zuigerveer nogal vaak op duikt in "man zoekt man" , kan ik me voorstellen dat blote vrouwen je niet veel doen

Daemon Geplaatst op 17-09-2005, 13:03
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 17-09-2005, 12:51 robie schreef:

Aangezien de naam zuigerveer nogal vaak op duikt in "man zoekt man" , kan ik me voorstellen dat blote vrouwen je niet veel doen

Das wel een hele ouderwetse opmerking Robie
Het een sluit het ander namelijk niet uit  hoor!

~ het is erop of eronder ~ 
robie Geplaatst op 17-09-2005, 13:14
verwijderd
Verstuur privé bericht

Ja sorry, is ook weer zo

Ik ben denk ik nog niet goed wakker

Dikkemeid Geplaatst op 17-09-2005, 13:22
gebruiker
Verstuur privé bericht

naakt is niet onlosmakelijk verbonden aan seks.
We worden immers zonder kleding geboren en de eerste gevoelens zijn niet seksueel getint.

Dit forum is een datingforum. In mijn optiek ga je niet daten als je enkel naakt wil zijn. Er zou meer bij moeten komen.
Als mensen enkel opzoek zijn naar het naakt zijn, verwijs ik ze graag door naar nudistenplekken, waar seks absoluut geen hoofdtoon voert.

Seks zonder naakt:
naakt (bn.)
   1 (van het lichaam) geheel zonder kleren => in zijn /blootje/nakie/niksje/, nakend, ongekleed.

Seks zonder naakt is theoretisch mogelijk. Naakt wil niets anders zeggen zonder iets aan.
Persoonlijk raak ik meer in opwinding van handelingen, fantasieën en woorden dan door het naakte lichaam. zodra de stemming daar is, geeft het lichaam een extra aanvulling, maar seks zonder naakt is voor mij mogelijk.

Dat neemt niet weg dat ik een naaktlichaam hele mooi kan vinden

Nezha Geplaatst op 17-09-2005, 13:23
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat die fantasie betreft, fantasie is vaak de hoodzaak van elke opwinding. Je hebt enkel de juiste trigger nodig om deze te activeren.
Wat ik soms wel triestig vind is dat naakt zo vaak deze trigger is voor een sexueele fantasie bij de meeste mensen dat zo goed als iedereen naakt nog altijd bekijkkt als een vorm van taboe. Tis niet dat iedereen nudist moet zijn of iets dergelijks, maar het zou wel leuk zijn als meer mensen zouden gaan denken "Oh die naakt, maakt toch niet uit"

Ben een paganistisch denkende jonge man met een open geest. 
Zuigerveer Geplaatst op 17-09-2005, 14:17
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

[quote author=robie link=board=1;threadid=22652;start=0#msg75661

net zo min als een blote man.. ik ben gewoon echt bisexueel   

Zuigerveer Geplaatst op 20-09-2005, 16:37
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Van een dikke auto en een groot huis??  :

Hete suzan Geplaatst op 27-10-2005, 20:29
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik vind dat het moet kunnen, want iedereen loopt toch wel eens naakt rond in huis!

Buzz Geplaatst op 30-10-2005, 22:11
gebruiker
Verstuur privé bericht

Seks hebben als er sprake is van naakt zijn is niet per se noodzakelijk. Wel is het zo dat het beeld van een naakte knappe vrouw bij mannen opwinding kan veroorzaken. Dan hoeft er nog steeds geen seks aan te pas te komen, maar aan de prikkeling, opwinding en eventueel fantasie doe je niks. Daar zou je ook niks aan moeten doen aangezien dat vrij normaal is.