Kingfisher40 Geplaatst op 05-09-2005, 14:57
verwijderd
Verstuur privé bericht

Hi,
Je hebt volkomen gelijk. De zin van het forum staat onder druk.
Ik heb wel eens gedacht misschien dat een IQ test en/of normen&waarden test moet bepalen of je al dan niet toegang krijgt

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het volstrekt normaal dat er extreme en expliciete oproepen worden gedaan. Daar is dit forum tenslotte ook wel voor. En daar zijn we toch ook naar op zoek hè
Maar het gemak en de platheid waarmee vooral mannen reageren op iedere "Vrouw zoekt man" oproep, het liefst met niet meer dan vijf woorden, roept bij mij plaatsvervangende schaamte op.
Wellicht is het een idee om het aantal reacties per deelnemer per maand te limiteren. In dat geval zullen mensen kieskeuriger zijn in de reacties en daar meer aandacht aan besteden.
En van diegenen die dat niet doen hebben we dan in ieder geval minder reacties

Zo doorgaan leidt in ieder geval tot niets.
Ben benieuwd naar jullie reacties.

meld dit bericht aan een moderator

Seks is het enige menselijk bedrijf waarbij professionals lager worden aangeslagen dan amateurs 
robie Geplaatst op 09-09-2005, 00:40
verwijderd
Verstuur privé bericht

Hoi Sappig Fruit,

Er zijn meer dan 3 serieuze heren hoor, maar zover ik het een beetje in de gaten heb gehouden, ook niet veel meer dan een dozijn.

Tevens dwaalt er hier ook een handje vol (misschien 2 handjes vol) dames rond die (gelukkig) meer in hun mars hebben dan alleen wat mannelijke hormonen op hol te jagen.

Echter lijkt het mij dat deze groep zwaar in de minderheid is.

Toch heb ik al een paar leuke contacten opgedaan, en blijf hopen op meer.
Om even door te gaan over zwijnen beestjes : joe neffer noo how a cow fengs a hase
(natuurlijk even wat taalvouten geforceerd zodat ik niet al te veel boven het gemiddelde uit zal steken hahahaha )

Ik zag tevens dat jij geen (echte) oproep had geplaats, dus wil ik eigenlijk zo vrij zijn te vragen wat jij op deze site denkt te "vinden" ? Als ik bovenstaande post van jou goed interpreteer, ben jij op zoek naar wat spanning en avontuur. De vraag is dus eigenlijk : Naar welke vorm van spanning en avontuur ben jij op zoek ?

paoloamadeo Geplaatst op 17-09-2005, 15:17
gebruiker
Verstuur privé bericht

er zijn wel meer serieuze heren op deze site en ik reken me er ook toe!

ik wil geen platte commentaren krijgen op mijn pogingen tot contact, maar gewoon serieus dat o zo spannende maar delicate gebied van biseksualiteit ontdekken.  De formuleringen van Juicyfruit spreken me wel aan..

op elk potje past een dekseltje - en we zoeken nou ook weer niet naar relaties die jaren moeten duren, maar een beetje soort bij soort proberen te brengen kan geen kwaad. Het maakt het alleen maar leuker toch?

Ik kijk zeker niet neer op mensen die dat beetje intellectuele behoefte niet hebben, a b s o l u u t niet, ik zoek gewoon net als iedereen een contact waarin het ook geestelijk een beetje zal klikken - en niet onbelangrijk - ik zoek contact waarin we met  respect voor elkaar en absolute discretie en gepast fatsoen die spannende stappen zetten...

de man die past bij dit profiel mag me mailen - graag!

.........en dan genieten van het mooiste spelletje op aarde 
Hamster-007 Geplaatst op 09-03-2006, 10:56
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik quote mezelf even :P

Quote ellendig knaagbeest:
Hmm, ik weet niet.
Misschien is het juist slim om een paar subfora aan te maken over algemenere dingen.

Forumpje over de actualiteiten.
Een forumpje over muziek endezo
Een forumpje voor dingen in de algemeenheid.

Ik denk dat het mes dan aan drie kanten snijdt:

Enerzijds leer je wat meer kennen over de mensen die hier op het forum rondbonjouren. De berichten van wie wat zoekt in combinatie met een klein profiel is toch wat weinig info .
De mensen die sex-onderwerpen, oproepen endezo op één van die fora plaatst zijn bijna zeker faker.
De mensen die er juist wel op een goede manier posten die laten zien dat zij tot de serieuzeren hier horen.