|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kari
|
Geplaatst op 18-10-2005, 02:03 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 27-08-2005, 01:42 natkutje schreef:
Ik sletje van 26 heb ervaring met trio’s maar met gang bang voorlopig nog niet. Ik ben op zoek naar spontane, toffe mannen die graag neuken en voor veel in is. Ik ben een echt sletje en voor veel te vinden, pijpen, neuken(ook anaal!), en je mag me onderspuiten waar je maar wil! Tot Gauw xxx PS : Ik droom er van door GROEP zwaargeschapen negers genomen te worden ....
|
ik ben de jongen stuur me email terug snel ik ben echt hard.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
toone69
|
Geplaatst op 06-11-2005, 21:29 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hey je bent nogal ongelooflijk geil Ik zoek ook al een eindje een zeer geile meid om al mijn sexuele fantasietjes mee waar te maken.Ik ben zelfs ook altijd geil en ben ne jonge gast van 19 die voor veel te vinden is.Trio (zelfs me gasten als ik ze niet ken)Ik zou je zeer graag leren kennen. Je bent echt heet !
kisses xx Anthony (toone_69@hotmail.com of toonevdb@hotmail)
|
|
|
|
hallo leuke meid ik ben Anthony ne jonge gast van 19 uit Kortrijk.kzoek een geil meisje om geil mee te mailen of mss wat meer. je mag me altijd mailen. groetjes xxx |
|
|
tim18
|
Geplaatst op 10-11-2005, 08:12 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hey met tim ik zou je graag wil als je ff zeg waar je woon en alles kunne we ff spelletjes doen doei doei
Op 27-08-2005, 01:42 natkutje schreef:
Ik sletje van 26 heb ervaring met trio’s maar met gang bang voorlopig nog niet. Ik ben op zoek naar spontane, toffe mannen die graag neuken en voor veel in is. Ik ben een echt sletje en voor veel te vinden, pijpen, neuken(ook anaal!), en je mag me onderspuiten waar je maar wil! Tot Gauw xxx PS : Ik droom er van door GROEP zwaargeschapen negers genomen te worden ....
|
|
|
|
|
|
|
|
johnamore
|
Geplaatst op 28-11-2005, 12:16 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi ik ben een echte man die jou wel eens goed wil verwennen mijn e-mail adres is beresterk@hotmail.com ja wat zal ik allemaal met jou gaan doen. Nou ik zou om te beginnen jou eens lekker masseren. Ik zou je eerst op de buik liggen om zo je lekker te masseren. Om te beginnen aan je hoofd om dan langzaam naar beneden te gaan intussen zal ik je leif en teder kussen. Maar mijn handen zullen altijd jou blijven masseren. En heb ik jou rug en benen gehad dan draai ik jou op je rug om zo dan verder te gaan met je hals intussen zokken mijn handen naar jou borsten in tussen zal ik je al vurig gaan kussen. En dat terwijl mijn vingers jou tepels aan het bewerken zijn. Heel langzaam laat ik mijn handen zakken om jou buik te strelen. Mijn mond en tong gaan nu jou tepels lekker hard maken. Inmiddels zijn mijn handen en vingers aangekomen bij jou vulva en gaan daar verder met hun liefdevolle strelingen. en begin je al een beetje nat te worden van mijn vingers,dan zal ik het niet na laten om met mijn mond en tong jou klitje eens lekker te gaan likken. En begin je dan al naar hogere sferen te gaan dan zal je vragen om met jou kutje boven op mijn mond te gaan zittenen met je handen tegen de muur aan zo dat ik jou dan alle nektar uit jou kut kan (s) likken. En als je dan in de zevende hemel bent aangekomen dan gaan wij verder om zo samen naar het paradijs te gaan. Waar ik je dan met mijn stevege pik eens lekker lang en diep ga doorneuken. Heb je dan zin om er verder mee te gaan dan beginnen wij gewoon weer opnieuw.
Heb je interesse dan zie ik wel een mail van jou terug komen. En misschien wil je dan wel jou fantasieën aan mij dan vertellen. Veel Liefs Van een Hete Knuffelbeer
|
|
|
|
Kom uit limburg |
|
|
|
|
|
|