|
natkutje
|
Geplaatst op 27-08-2005, 01:42 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik sletje van 26 heb ervaring met trio’s maar met gang bang voorlopig nog niet. Ik ben op zoek naar spontane, toffe mannen die graag neuken en voor veel in is. Ik ben een echt sletje en voor veel te vinden, pijpen, neuken(ook anaal!), en je mag me onderspuiten waar je maar wil! Tot Gauw xxx PS : Ik droom er van door GROEP zwaargeschapen negers genomen te worden ....
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cliff24
|
Geplaatst op 24-09-2005, 06:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 27-08-2005, 01:42 natkutje schreef:
Ik sletje van 26 heb ervaring met trio’s maar met gang bang voorlopig nog niet. Ik ben op zoek naar spontane, toffe mannen die graag neuken en voor veel in is. Ik ben een echt sletje en voor veel te vinden, pijpen, neuken(ook anaal!), en je mag me onderspuiten waar je maar wil! Tot Gauw xxx PS : Ik droom er van door GROEP zwaargeschapen negers genomen te worden ....
|
Ik heb zin om je te zoenen Op je buik en op je rug Dan van boven naar beneden en dan langzaam weer terug
Ik heb zin om je te strelen tergend langzaam tot je schreeuwt schreeuwt om meer en schreeuwt om verder wild ontembaar als een leeuw
En als alles dan voorbij is en ik kijk op jouw lichaam neer dan buig ik langzaam naar beneden en begin nog een keer........
xje
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|