|
|
|
|
|
|
|
Dikkemeid
|
Geplaatst op 10-08-2005, 19:10 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Moet buitensex zomaar kunnen? Nee, Buitensex is iets voor de liefhebbers en in nederland (en Belgie) moet je de keuze hebben en houden om daar mee in aanraking te komen. Ik moet er niet aan denken dat ik met de kinderen wil lunchen op een parkeerplaats en ik mijn kinderen op te jonge leeftijd moet uitleggen, wat die twee (of meerdere mensen) aan het doen zijn. Buitensex moet zomaar kunnen op de daarvoor bestemde of beschutte plekken. begrijp me niet verkeerd buitensex is een van de vrijheden van de mens en het is een prettige aangelegenheid. Maar niet iedereen hoeft ermee in aanraking te komen. En daarbij is zeker Nederland daar lang nog niet klaar voor. Twee mannen mogen niet hand in hand lopen, laat staan zoenen. Hoe moet dat dan met sex? Een apart strand lijkt me wel een goed plan.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Daemon
|
Geplaatst op 10-08-2005, 19:37 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 10-08-2005, 19:10 Dikkemeid schreef:
Ik moet er niet aan denken dat ik met de kinderen wil lunchen op een parkeerplaats en ik mijn kinderen op te jonge leeftijd moet uitleggen, wat die twee (of meerdere mensen) aan het doen zijn.
|
De kans op betrappen is veel groter als de daad in huis bedreven wordt. Mijn ouders vonden het altijd een leuk gespreksonderwerp op feesten e.d. , onder het motto "uit de oude doos", om weer 's te beginnen over hoe vaak ze betrapt werden door mij en mijn broers toen we nog heel klein waren. Geen van ons kan het zich nog herinneren overigens. Dus of de kans op een dergelijk situatie groot is en wat het effect op het kind is vraag ik mij af, hoor. Ik vind kinderen meer een gevoelsmatig argument dan een met werkelijke inhoud.
|
|
|
|
~ het is erop of eronder ~ |
|
|
Dikkemeid
|
Geplaatst op 10-08-2005, 23:16 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het betrappen van je ouders heeft een andere lading. Als het goed is is dat voor kinderen vrij logisch. Pappa en mamma doen elkaar namelijk geen pijn. daarbij is het makkelijker uit te leggen wat pappa en mamma samen doen dan twee wildvreemden. Voor kinderen zeker onder de 6 jaar, ziet seks uit als elkaar pijn doen. Om nou als ouder gedwongen te worden door andere om op zo'n vroege leeftijd uitgebreide voorlichting te geven...ik heb er mijn bedenkingen bij.
Daarbij vind ik het voornaamste argument dat je als Nederlander de keuze moet hebben om er wel of niet mee geconfronteerd te worden. Als ik niet in aanraking wil komen met (noem eens wat...) brandweermannen, dan blijf ik weg bij brand en brandweerkazerne. Als ik niet geconfronteerd wil worden met buitenseks blijf ik weg op de plaatsen waar ik het tref. Als het overal maar mag...tja dan heb ik geen keuze meer, tenzij ik me thuis opsluit. (ja ik weet het, het is erg overtrokken, maar ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is wat ik bedoel)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eazy
|
Geplaatst op 31-08-2005, 15:49 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
We denken te veel na. Tuurlijk moet buitensex kunnen. Het is geen fetish of afwijking, het is zooo normaal. Uiteraard doe je dat discreet. De meest natuurlijke vorm van sex. Een speciaal strand is dan weer zo typisch Nederlands. "Het moet kunnen,maar toch ook weer niet". Regeltjes... Dat maakt het weer zo "viezig" vind ik. Als je met je kinderen per ongeluk op een vrijend stelletje stuit, is dat toch ook niet zo'n probleem. Onderschat je kinderen niet.. Het feit dat je daar zelf een drempel hebt, is misschien veel lastiger. Voor je zelf én de kinderen. Maar, dat is mijn mening. Zeg nou zelf, is toch vreemd dat je je stoort aan een vrijend stel.. Je kijkt discreet de andere kant op, glimlacht en je dag gaat verder...
|
|
|
|
|
|
|
|