|
bbb333
|
Geplaatst op 01-08-2005, 20:27 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Italiaanse macho's flirten niet meer op het strand
Uitgegeven: 1 augustus 2005 11:07 - bron: nu.nl ROME - Italiaanse mannen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn. De macho heeft op het strand steeds meer last van verlegenheid en steeds minder van zijn hormonen. De ooit zo gepassioneerde Italiaan wordt verlegen en preuts. Dat blijkt uit een onderzoekje waarover de krant La Repubblica maandag schrijft. Ruim duizend mannen tussen 26 en 60 jaar zijn ondervraagd over hun versiergedrag op het strand. Die neiging blijkt er nog nauwelijks te zijn. Zeven van de tien voelen er ronduit weinig voor op het strand achter vrouwen aan te gaan. Paraderende zelfverzekerde behaarde spierbundels in minuscule zwembroekjes worden volgens de studie ook met uitsterven bedreigd. Een derde voelt zich veel te bloot en ongemakkelijk in zijn zwemshort. Zeker 30 procent gaat overigens uitsluitend naar het strand om te zonnebaden en stelt zich daarbij zo verdekt mogelijk op. "Eindelijk rust voor buitenlandse toeristes", aldus de krant, die poëtisch concludeert: "Flirten op het strand is verzand in een zee van preutsheid, angst en verlegenheid."
Heren, wat vinden jullie zelf van je gedrag en de fysieke aantrekkingskracht van de dames met betrekking tot flirten op het strand?
Dames, wat vinden jullie van de fysieke aantrekkelijkheid van de heren en je eigen gedrag met betrekking tot flirten op het strand?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Warm Web Welcome |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daemon
|
Geplaatst op 01-08-2005, 21:08 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dit topic deed me trouwens denken aan dat programma dat je tegenwoordig op veronica kunt *bewonderen*. SummerFlirt.
waarin een vrouw/man op het strand / party op zoek moet gaan naar iemand waarmee ze punten kunnen halen.
Als ze een naam krijgen dan hebben ze 1 punt, een zoentje op de wang is dan 2 punten telefoonnummer uitwisselen 3 punten, tongzoenen 4 punten en afzonderen is dan 5 punten waard. hier voorgestelde volgorde kan overigens compleet bogus zijn hihi...
Ik sta elke keer weer versteld hoe makkelijk dat gaat.. "Hey ik ben Peter, wil je zoenen ?". "Ja is goed.".. 
Desalniettemin vreemd programma. maar ja kijkcijfers he.. tenslotte kijk ik ook.
|
|
|
|
~ het is erop of eronder ~ |
|
|
persona_curiosa
|
Geplaatst op 02-08-2005, 11:16 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hi,
Kleine reactie over topic. Ik, man zijnde, vind mooie vrouwen op een strand in bikini of badpak toch wel opwindend.
Dus ja, vrouwen zijn zeker opwindend op een strand. Ik kan me daarentegen voorstellen dat de meeste mannen dit niet echt zijn, tenzij je van die spierbundels met wafelijzerbuiken hebt, maar ja, door de hoeveelheid hormonen die ze binnenhebben, wordt dat daar net onder wel gecompenseerd (ik geef toe, ik ben wel een beetje jaloers op zo'n buik, gezien mijn bierbuikje).
Ik ben wel benieuwd of vrouwen een man in zwembroekje opwindend vinden en zo ja, de welke dan???
ciao
|
|
|
|
|
|
|
Dikkemeid
|
Geplaatst op 02-08-2005, 12:36 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tja de Italiaanse Macho's tussen de 26 en 60 jaar.... Ik ben een Italie-liefhebster en heb daar ook wel een verandering gezien. Ik denk zeker dat het feminisme een rol speelt hierin. De itliaanse vrouwen (ik generaliseer even voor het gemak) zijn heel erg gericht op hun uiterlijk. Verwachten van de mannen ook dat ze in een Armani pak rondlopen, maar als de vrouwen gesetteld zijn (Italie is ontzettend katholiek) laten zij de verf uit de haren groeien, laten over haren staan en laten heel veel hangen. Je zou voor de gein eens naar een schoenenwinkel in Italie moeten gaan. de mooiste schoenen komen uit Italie, maar ze verkopen daar niet. Wat dit te maken heeft met het strand...de macho mannen moet dan al achter de jonge nog vrijgezelle vrouwen aan...en daarbij speelt leeftijd weer mee. Op je 50ste is het moeilijker inschatten wat iemand van 18 bezig houdt.
Maar de paar Itliaanse macho's wil je als vrouw echt niet tegen komen op het strand. Ze nemen geen nee voor antwoord. Het is bijna zo erg als in Tunesie....als je natuurlijk blondhaar hebt, kun je helemaal inpakken.
Tja en ik op het strand.....ik kijk graag naar mensen, altijd en overal, maar ben niet zo van het versieren en flirten. Daarbij kom ik eigenlijk nooit op het strand en als ik er al ben, voel ik me niet echt lekker ontspannen en op mijn gemak (in Nederland dan).
In Italie vind ik het wel lekker op het strand, als ik weet dat er mannen om me heen zijn, die een beetje op mij letten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eazy
|
Geplaatst op 01-09-2005, 18:42 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik vraag me af of er verschil zou kunnen zijn, tussen wat mannen (lees ita-macho's) doen en wat ze zeggen dat ze doen. Voor zover ik weet, tiert het testosteron nog welig op de italliaanse stranden en.. niet alleen daar. Het kan natuurlijk ook aan de vraagstelling liggen. Stel: het italiaanse verkeersbureau, heeft vernomen dat veel buitenlandse vrouwen dit gedrag als onplezierig ervaren en dreigen weg te blijven. Dan is het niet zo'n moeite om een onderzoekje te doen onder tigduizend mannen met de vraag.. "Je weet dat buitenlandse vrouwen zich storen aan het italiaanse macho gedrag op het strand, val jij zelf wel eens deze vrouwen lastig?" Ik garandeer je de uitkomst.. ;D
|
|
|
|
|
|
|
|