Daemon Geplaatst op 17-07-2005, 22:49
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ben het helemaal met je eens, echter hier zijn al meerdere topics over gevoerd.
Heel veel ideeen zijn geopperd en veel mensen hebben aangegeven het eens te
zijn met die ideeen.. Helaas is er niet op gereageerd door de adminstrators.
En dat zijn toch de personen die hier een beslissende rol in hebben..

meld dit bericht aan een moderator

~ het is erop of eronder ~ 
Daemon Geplaatst op 17-07-2005, 23:08
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Zover als ik het begrepen heb staat publi voor publitrends b.v. die het forum in handen heeft..  Hoeft natuurlijk niet perse 1en dezelfde persoon te zijn die alles regelt op het forum.

Daarnaast wil ik nogmaals wijzen op de volgende thread waarin dit soort items eerder is behandeld.

http://www.dating.nu/forum/index.ph...ard=1;action=display;threadid=17729

eindelijk iemand die weet hoe het moet  een heel goed idee van je

Jij hebt dus heel selectief het forum gelezen.. Want er zijn dus al eerder dergelijke voorstellen gedaan..

~ het is erop of eronder ~ 
Jve Geplaatst op 17-07-2005, 23:09
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

je heb ook gelijk het is ook uit de kaluwen gelopen
en het valt niet mee om zoiets  gelijk te trekken
lijk me het verstandigst om deze op te heffen en een nieuwe site te beginnen maar dan met een mogelijkheid om te chatten

Dit ben ik niet met je eens, de site is nu redelijk, ook al is het meer sexdate's dan gewone date's maar deze site kan beregoed worden als de forums onderhouden worden. En als er dan ook nog een chatbox bijkomt kan de rest wel inpakken denk ik.

Verwerk dit nu allemaal op de vernieuwde site en de Admin kan waar maken wat hij nu boven aan zijn forum heeft staan

De verwachting is dat het binnenkort erg druk wordt hier.
Post een berichtje nu het nog rustig is!

Sex is: ............... ja dat zou ik nou wel eens willen weten. In iedergeval: Genieten in tweevoud 
Jve Geplaatst op 17-07-2005, 23:32
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Laat ie dan de codes voor het verwijderen van oude en niet meer relevante topics aan mij geven en ik ga wel een avondje opruimen. Daarnaast een lijst met gebruikers die de afgelopen 90 dagen niet meer online zijn geweest, dan kunnen die berichten er ook uit + alle topics die door een "gast" account zijn geplaatst want die zijn bijvoorbaat fake

Sex is: ............... ja dat zou ik nou wel eens willen weten. In iedergeval: Genieten in tweevoud