|
|
|
|
|
Jve
|
Geplaatst op 17-07-2005, 23:09 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
je heb ook gelijk het is ook uit de kaluwen gelopen en het valt niet mee om zoiets gelijk te trekken lijk me het verstandigst om deze op te heffen en een nieuwe site te beginnen maar dan met een mogelijkheid om te chatten
Dit ben ik niet met je eens, de site is nu redelijk, ook al is het meer sexdate's dan gewone date's maar deze site kan beregoed worden als de forums onderhouden worden. En als er dan ook nog een chatbox bijkomt kan de rest wel inpakken denk ik.
Verwerk dit nu allemaal op de vernieuwde site en de Admin kan waar maken wat hij nu boven aan zijn forum heeft staan
De verwachting is dat het binnenkort erg druk wordt hier. Post een berichtje nu het nog rustig is!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Sex is: ............... ja dat zou ik nou wel eens willen weten. In iedergeval: Genieten in tweevoud |
|
|
Jve
|
Geplaatst op 17-07-2005, 23:32 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Laat ie dan de codes voor het verwijderen van oude en niet meer relevante topics aan mij geven en ik ga wel een avondje opruimen. Daarnaast een lijst met gebruikers die de afgelopen 90 dagen niet meer online zijn geweest, dan kunnen die berichten er ook uit + alle topics die door een "gast" account zijn geplaatst want die zijn bijvoorbaat fake
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Sex is: ............... ja dat zou ik nou wel eens willen weten. In iedergeval: Genieten in tweevoud |
|