|
Zella
|
Geplaatst op 13-07-2005, 21:56 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
HET VALT MIJ OP DAT ER IN DE PROFIELEN VAAK NIET VEEL INFORMATIE STAAT.DIT VIND IK ZELF NOGAL JAMMER, WANT IK WEET HEEL GOED WAARNA IK ZOEK, MAAR IK WIL OOK GRAAG WETEN WAAR IK DIT KAN VINDEN!! ZOU T VOOR IDERE ZOEKENDE NIET VEEL LEUKER EN VOORAL LEKKERDER ZIJN ALS J GEWOON WEET WAAR J MOET ZOEKEN?
EN ALS J WEET DAT J ALS J ZELF NIET LEUK GENOEG BENT:VERANDER DAN J PERSOONLIJKHEID EN LIEG NIET OVER WIE EN (VOORAL) WAT JE J BENT!!XXXXZELLA
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
ZELLA,27,BI.Ik zoek chat-contacten MET DAMES!De toon van onze gesprekken is mede afhank. van wat jij bent, en wat jij zoekt(hetero=dus misschien wat meer "vriendschapplijk'') of Wil je erotische chatten;bij mij is beide interressant! Meer weten?vermeld wel ff wat je zelf zoekt!) miss |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sailor
|
Geplaatst op 03-01-2006, 21:09 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het is inderdaad een vaststaand feit dat heel wat adverteerders hier fake zijn. Heel sporadisch ontvang je een eerste mail terug maar dan ... geen teken van leven meer. Het lijkt soms wel dat hier "specials" aan het werk zijn om enkel mailadressen te verzamelen... en gevolg is gekend : SPAM Helaas kan niemand hier wat aan doen...
Ik stel hetvolgende voor :
- elkeen die zich aanmeldt moet verplicht zijn geslacht en leeftijd invullen. Of het al dan niet zichtbaar moet zijn voor iedereen laat ik in het midden. - de opgegeven mailadressen van de adverteerders moeten op regelmatige tijdstippen op hun echtheid worden gecontromeerd. Indien niet meer van toepassing, helaas alles schrappen van die adverteerder - indien een adverteerder zich meer dan 60 dagen niet meer aanmeldt dan bewijst hij / zij de desinteresse en moet de moderator alles schrappen mbt die persoon - indien één van de leden last ondervindt van SPAM als gevolg van een reactie, IP adres voor immer bannen - aanleggen van een soort database die enkel toegangkelijk is voor ingelogde leden waarin vermeldt staat of er al dan niet een date / afspraak of zo werd gerealiseerd - indien er daadwerkelijk fake-gedrag wordt vastgesteld, het betrokken lid melden met mailadres op de fakerslijst
Grtz
Sailor
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|