Relexted Geplaatst op 08-07-2005, 15:57
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wat me ook opvalt is dat de meeste mannen zo fucking kortaf en sexisties zijn!!!!!!!!!!

Doe hier wat aan als je serieus een date zoekt.

meld dit bericht aan een moderator

It's the cook not the kitchen 
Daemon Geplaatst op 08-07-2005, 20:28
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lijkt me dat als jij je wel correct gedraagt,  dat het contrast met de *anderen* duidelijk wordt en jij daardoor meer aandacht krijgt, toch ?

Maar je hebt gelijk, al betwijfel ik of dezen uberhaupt "serieus" op zoek zijn hoor.

~ het is erop of eronder ~ 
Dikkemeid Geplaatst op 01-08-2005, 18:54
gebruiker
Verstuur privé bericht

volgens mij is het gros van de mannen op zoek naar een lekkere chat. Een chat waarin ze een grote bek hebben met "ik wil dan en dan dit en dit met je doen"en wanneer moeders de vrouw binnenkomt, ineens weg zijn.

Misschien hebben de meeste wel genoeg van de lingeriepagina's van de neckerman en zoeken op deze manier wat afbeeldingen bij elkaar.

Ik vind het hillarisch om te zien dat mannen 50 keer kunnen reageren met dezelfde zin: ja ik wil je wel neuken, voeg me toe.....blabla@hotmail.com en dat zij denken dat daar iemand op reageert.

robie Geplaatst op 01-08-2005, 19:40
verwijderd
Verstuur privé bericht

Ik heb geprobeerd dat e-mail adres toe tevoegen, en MSN vertelt me :  krijg nu wat, het adres blabla@hotmail.com bestaat ook nog echt ook ! :

Er hang geen profilel aanvast, maar ben wel benieuwd of ik nog reactie krijg hahahahahahah

OT: Laat iedereen voor zichzelf filteren wat hij/zij wel of niet wil lezen. Ik denk dat je er goed aan doet een normale oproep/reactie te plaatsen als je ook met dito personen in contact wil komen.

Ik ben iig wel blij dat er nog een (beperkt) aantal mensen een normale reactie kunnen plaatsen en dan ook soms nog een positieve bijdrage leveren. Dat is voor mij op dit moment de reden om nog even het forum in de gaten te blijven houden.

blabla147 Geplaatst op 04-09-2005, 12:12
gebruiker
Verstuur privé bericht

hey in mijn msn staat ook blabla maar ken toch wel een paar mensen

yull brinner Geplaatst op 17-10-2005, 02:05
gebruiker
Verstuur privé bericht

daar is een reden voor over t algemeen willen de mannen gewoon kortaf sex.

Dikkemeid Geplaatst op 17-10-2005, 16:09
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb nergens gezegd dat ik op zoek ben naar een date. Zodra ik dat zeg, ben ik er ook naar op zoek. Maar momenteel...heb ik genoeg aan eentje