Relexted Geplaatst op 08-07-2005, 15:06
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

En ik weet ook hoe het komt.....

Namelijk doordat waarschijnlijk niemand weet hoe je je foto moet plaatsen...in je profiel........IK OOK NIET..!!

Is misschien een idee om een icoontje te plaatsen waar op staat bladeren en dan klik je je foto uit een mappie op je pc zodat dat deze site die foto dan upload.....

Is heel simpel...........maar effectief.
Want het is nog steeds anoniem
zolang ik nix van je weet maar je kop wel ken is er toch niet zoveel aan de hand. Of je moet je schamen dat je bij een datingsite een leuke man of vrouw probeert te vinden.

Groetjes lex

meld dit bericht aan een moderator

It's the cook not the kitchen 
Buzz Geplaatst op 11-07-2005, 20:46
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik denk eerder dat privacy de reden is. Een foto plaatsen is simpel. Uploaden op de servers van dating.nu is niet mogelijk. Je moet de foto elders uploaden en de locatie invoeren in je profiel.

Albert5002 Geplaatst op 14-07-2005, 17:57
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Als je een foto hebt staan dat voor iedereen te zien is, weet je natuurlijk ook niet wat iemand met jouw foto gaat doen. Echt iedereen kan er met zijn of haar tengels aan zitten en voor andere doeleinden gebruiken.

En de wereld is klein hoor, er is best een grote kans dat iemand die je kent, of iemand die in hetzelfde dorp woont je herkent.

Buzz Geplaatst op 15-07-2005, 03:30
gebruiker
Verstuur privé bericht

Eigenlijk kan je beter nooit een foto van jezelf verspreiden. Ik heb er niet eens 1.   :-X Maar ja, mensen willen foto's zien he.

Daemon Geplaatst op 15-07-2005, 13:22
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Het gebruik van een gebruikers-icon / avatar wordt zo te zien op de nieuwe versie reeds ondersteund hoor.

Zie:
http://test.dating.nu/

Zie ook het topic over de nieuwe site:
http://www.dating.nu/forum/index.ph...ard=1;action=display;threadid=17729

~ het is erop of eronder ~ 
Cees1970 Geplaatst op 15-07-2005, 14:06
gebruiker
Verstuur privé bericht

Tja, zoals Buzz al zei, je kunt als je dat wilt je foto ergens op een site plaatsen (foto-host of andere dating-site) en de link op je profiel zetten.

Om het "jatten" van je foto tegen te gaan kan je hier heel groot met tekst je email adres o.i.d. inzetten.

Maar goed, zoals je kunt zien, het kan dus wel met een beetje moeite............ ;D

Albert5002 Geplaatst op 15-07-2005, 14:46
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Het e-mail adres kun je er wel weer afsnijden met een programma, zodat het ook niet ideaal is dus.