Marielle Geplaatst op 23-12-2003, 16:15
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo allemaal,
Ik ben een vrouw van 42 jaar met 2 kids.Ik zoek een serieuze vriendschap(relatie)dus niet voor een nachtje.Hou van humor en na twee gestrande relaties weet ik nu ongeveer wel wat ik niet wil.Ik zoek dus een lieve begripvolle man,die niet houdt van een open relatie.De eerste indruk is toch wel het uiterlijk,dus ik zoek wel een verzorgd iemand en als je er ook nog leuk uitziet is dat mooi meegenomen.
Laat wat van jullie horen!!!

meld dit bericht aan een moderator

spring Geplaatst op 26-12-2003, 09:37
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo mareille ik zou graag wat meer over je willen weten,ben een man van 44 jaar,geen kinderen heb ook meerdere relaties acher de rug,maar door mijn werk krijg ik geen blijvertjes

brugseboy Geplaatst op 15-02-2004, 09:59
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 23-12-2003, 16:15 Marielle schreef:

Hallo allemaal,
Ik ben een vrouw van 42 jaar met 2 kids.Ik zoek een serieuze vriendschap(relatie)dus niet voor een nachtje.Hou van humor en na twee gestrande relaties weet ik nu ongeveer wel wat ik niet wil.Ik zoek dus een lieve begripvolle man,die niet houdt van een open relatie.De eerste indruk is toch wel het uiterlijk,dus ik zoek wel een verzorgd iemand en als je er ook nog leuk uitziet is dat mooi meegenomen.

Eerst mekaar hier ontdekken wat tot de mogelijkheden kan horen. mail mij

dietvorst dirk Geplaatst op 01-04-2004, 13:31
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Mareille,

Voor mij is dit allemaal heel nieuw, ik ben een 42 jarige man met 2 kinderen die het toch nog eens opnieuw wil proberen.
Mocht je nog vrij zijn, kan je me misschien een mailtje sturen?
Groetjes,Rey

bertje knuf Geplaatst op 27-07-2004, 23:50
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo Marielle wil ook een vriendelijke vriendschapsrelatie  voor een  blijvende relatie.Ben veertiger en geen kinderen.

ludo Geplaatst op 01-10-2004, 01:05
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 23-12-2003, 16:15 Marielle schreef:

Hallo allemaal,
[color=Red][/color]

golia Geplaatst op 02-10-2004, 18:50
gebruiker
Verstuur privé bericht

hi leuk profiel...    

mooiventvent@hotmail.com   kunt me toevoegen..xxx

leonar Geplaatst op 20-11-2004, 01:25
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik hier niet zoveel vertellen.. Ben van zuiderse afkomst.. halfbloed.. zeker niet onknap.. getint huidskleur.. De rest vertel ik je.. leon_costante@hotmail.com

Ike5 Geplaatst op 15-12-2004, 17:55
gebruiker
Verstuur privé bericht

Mocht je eens een sexdate willen, weet dan dat deze leuke knappe goed gespierde veertiger daarachter op zoek is
enige interesse ??
Kusje
Ike

gianni Geplaatst op 17-12-2004, 20:27
gebruiker
Verstuur privé bericht

hey neem even kontact op en we zien wel ok un bacionne gianni msn of e-mail is domenico_cor@hotmail.com