|
Marielle
|
Geplaatst op 23-12-2003, 16:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo allemaal, Ik ben een vrouw van 42 jaar met 2 kids.Ik zoek een serieuze vriendschap(relatie)dus niet voor een nachtje.Hou van humor en na twee gestrande relaties weet ik nu ongeveer wel wat ik niet wil.Ik zoek dus een lieve begripvolle man,die niet houdt van een open relatie.De eerste indruk is toch wel het uiterlijk,dus ik zoek wel een verzorgd iemand en als je er ook nog leuk uitziet is dat mooi meegenomen. Laat wat van jullie horen!!!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
brugseboy
|
Geplaatst op 15-02-2004, 09:59 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-12-2003, 16:15 Marielle schreef:
Hallo allemaal, Ik ben een vrouw van 42 jaar met 2 kids.Ik zoek een serieuze vriendschap(relatie)dus niet voor een nachtje.Hou van humor en na twee gestrande relaties weet ik nu ongeveer wel wat ik niet wil.Ik zoek dus een lieve begripvolle man,die niet houdt van een open relatie.De eerste indruk is toch wel het uiterlijk,dus ik zoek wel een verzorgd iemand en als je er ook nog leuk uitziet is dat mooi meegenomen. Laat wat van jullie horen!!!
|
Eerst mekaar hier ontdekken wat tot de mogelijkheden kan horen. mail mij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ludo
|
Geplaatst op 01-10-2004, 01:05 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-12-2003, 16:15 Marielle schreef:
|
[color=Red][/color] 
|
|
|
|
|
|
|
|
|