|
|
|
Trebor69
|
Geplaatst op 08-04-2005, 15:53 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
ja ik heb met een meisje afgesproken ik had oproep geplaatst voor sexdate maar kreeg reactie dat ze niet wou afspreken maar alleen geil wilde chatten op msn dus zodoende gedaan en na drie dagen is ze naar me toe gekomen en hebben we een best wel heftige sex date gehad dus was misschien toeval was de eerste keer dat ik dat deed gelijk beet? puur mazzel? ik weet het niet maarja hoop nu beetje geantwoord te hebben op je vraag Mzzl
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daemon
|
Geplaatst op 10-06-2005, 18:51 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 10-06-2005, 16:19 Buzz schreef:
Deze topic verbaast me. In de "man zoekt..." fora blijven vrijwel alle oproepen zo'n beetje onbeantwoord.
|
Kan me ook wel voorstellen dat het iets met het niveau van de oproepen te maken heeft. "Wie wilt mij ontmaagden" en "Zoek lekker wijf om te neuken" zijn nou niet bepaald berichten waar de gemiddelde dame warm van wordt denk ik zo. :
Overigens ben ik wel benieuwd naar de hoeveeelheid dates die voort komen uit dit forum waarbij een financiele vergoeding wordt overlegd. Op veel date sites valt me dat namelijk wel op, dat er ontzettend veel dames uitsluitend tegen vergoeding willen (sex) daten.
Af en toe lijkt er op dat het sex-daten toch echt iets is wat enkel bij mannen speelt (of tegen vergoeding) of zie ik dat verkeerd ?!
|
|
|
|
~ het is erop of eronder ~ |
|
|
|
|
Daemon
|
Geplaatst op 10-06-2005, 22:24 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Grappig dat je "het internet" los ziet van het *andere* leven. Ik ben *op internet* dezelfde persoon als in het echie hoor. Ik zie dat verschil niet echt, maar het zou inderdaad lastig zijn om een kroeg te openen in-real-life met de naam sex-date-kroeg 
Overigens niks tegen dames die het tegen vergoeding doen hoor, het is alleen dat ik moeite heb met presteren onder tijdsdruk 
|
|
|
|
~ het is erop of eronder ~ |
|